Reviews for Color Wheel
SaRan1999 chapter 7 . 8/27
Ritaaa!
I hope tina has a good relationship with her :)
Making steady progress! Good job!
SaRan1999 chapter 5 . 8/24
Whoa, i noticed it before but tina and yuri are really getting pushed together...
Which is fine :)
To the next chapter!
SaRan1999 chapter 4 . 8/24
Hmm, i wonder if he is being imprisoned by Ragou? Or if he was captured by alexei and is being kept in aspio for research? Hmm, dont know about that second one, though, cuz i dont know much about how the siblings physiology is different from this worlds. Also...they come from earth, right? But they are from a village? And know japanese? They may as well be ninjas from a hidden village you created, yeah?
I donno

Anyway, thank you!
SaRan1999 chapter 3 . 8/24
A nice chapter :)
You made a lot of progress in this one.
Though, may i ask what yuri was trying to say here: Yuri: She seems really into that whole nick among scheme of hers...
Im afraid i dont exactly get it...

Anyway, im exited to get to know more about the bro :)
Thank you!
SaRan1999 chapter 2 . 8/24
Hehehe, i actually found this chapter genuinely funny :)
I look forward to seeing tina pick on zagi some more
SaRan1999 chapter 1 . 8/24
Nice :)
I wonder which martial art tina practices? And how kris wound up in terca lumireis? Hmm, what a mystery...

Thank you!
Mizuna Kurenagi chapter 12 . 8/23
I've been waiting for an update in this story! I can't wait too long for the next chapter. Continue with this story and don't give up.
AnimeGmr101 chapter 12 . 8/22
WOOHOO! TINA BEING A BADASS AGAIN!
Sakuramy chapter 12 . 8/21
Yay another good chapter can't wait for the next one it would be super cool if she finds her brother under the castle bit that would be to easy but great job love it
Sakuramy chapter 11 . 7/27
Awww man it was getting super good to and it's not fair that you get a little romantic with yuri but I would like it with flynn even though he doesn't get anywhere in this game but dang I want to be in that game but oh well
ShadowWolf223 chapter 8 . 6/10
Great story. Let me guess Tina is a child of the sun, like Estelle is a child of the moon, isn't she? Would be neat if she and kris were.
Guest chapter 1 . 5/15
PLEASE UPDATE!
Mizuna Kurenagi chapter 11 . 2/21
Wow, I'm enjoying this story, specially the moments of Yuri and Tina. Keep writing please.
FlameDangeres chapter 11 . 11/30/2016
I love it
Guest chapter 11 . 7/30/2016
Please update soon, the wait is killing me!
57 | Page 1 2 3 .. Last Next »