Reviews for Camping Trip
TimeLadyOfEarth chapter 1 . 8/6/2014
this is so wonderful 3 it makes me cry tears of fangirl joy! when will i learn not to read smutty fanfic at work :')
Anonymous The Nobody chapter 1 . 7/2/2014
One of the best stories I have ever read.
symphknot chapter 1 . 6/9/2014
Is so beauty and sweet (and hot) i loved it
Kyle James Broflovski chapter 1 . 6/8/2014
That was sooooooo cute!

I never would've thought Cartman would say "I love you, too, Kyle" to him haha XD so cute though...

I would say wait a few chapters to say that, but this is just one page so i wont say "AY! you should've used a few more chapter before blah blah blah" yeah... but that was intersting, i'm a writer myself, and that was awesome.

I always knew Cartman loved to cuddle, (i do too) the big type of people, are always best, cause they're warm, and soft, but if they're controlling, and sexy when doing so, HOLY SHIT! YOU HAVE A FUCKING WINNER! (Like Cartman) :)
serendipityrain711 chapter 1 . 6/5/2014
Ahhhh OMG you have no idea how much I LOVED this! This was perfect hot and steamy kyman! There is nothing better than kyle and cartman smut especially when cartman is the master and kyle is the slave. WOW this was just absolutely amazing! You made my day. :)