Reviews for The Debt of Time
Tilty.bbb chapter 154 . 15h
This was a fantastic read well done
CootiePatootie chapter 154 . 1/15
Sooooo good. Wow. I enjoyed this entire beautiful story. I have cried, I have laughed. You took our familiar world of HP and created something absolutely amazing. There are so many things about this story that I loved; I couldn't begin to list them all. Suffice it to say, this is one story that will stay with me.
Kindest regards,
CWP
cateyerose chapter 1 . 1/15
loved it- i cried so much
Cleo9427 chapter 20 . 1/14
Nooo! Hermione not being too nice to Peter could be what pushes home to betray them. She should be nice to him and help him out of his shell and have more of that Gryffindor courage.
elementaldeity chapter 1 . 1/13
I cannot recommend this fic enough. I've just finished my second read of it. A thoroughly well crafted tale.
BlueRaven77 chapter 1 . 1/12
This story is awesome it kept me going even in my final exams! i seriously got addicted to this.
i have been trying to write something too..its a story about DRACO MALFOY and a MUGGLE.
Malfoy's Muggle by BlueRaven77
please check it out and review.:)
Nightshadow011 chapter 1 . 1/12
loved this story
delta1juliet chapter 39 . 1/12
Damn, not crookshanks
delta1juliet chapter 35 . 1/12
My theory is that Hermione's animagus is crookshanks
Saylahvie chapter 130 . 1/12
YES. A few chapters back when Sirius alluded to Hermione hexing Molly for threatening them, I was PRAYING for that very line lmao I'll never be able to hear the phrase "can you swim" without thinking of your story again.
Saylahvie chapter 89 . 1/11
Ahhh I knew it! Don't read my comment if you don't want spoilers lol.

If she left her original timeline on her 19th birthday, she has to go back on it too. Or rather, the day she was born, so that there's not two of her in the same timeline at once, right? So on Sept 19th 1979, baby Hermione Granger is being born and Mia Potter had to leave. And on Sept 19th 1998, 19 year old Hermione Granger is going back to Aug 1st 1971 and Mia/Hermione gets to continue her life. Right? I hope that's right.
Saylahvie chapter 86 . 1/10
Wheeeeew! I'm gonna need a cold bath. Not only was it well writtenbeautiful, but it was damn hot as well (I read 85 on ao3)!
LilithRisen chapter 97 . 1/9
I legit screamed when I realized he was talking to her dad
LilithRisen chapter 15 . 1/9
I love your Draco
Saylahvie chapter 56 . 1/9
Gaaaahhhh Sirius you pick the worst god damn times to be sensible. I know they need closure, I know part of what makes this story so brilliant is that you aren't rushing anything and it all feels incredible realistically detailedas much as a fic of a magical world can at least lol. And I'm aware there's still literally 100 chapters to go so I should cool my jets and let what happens happen.
BUT I WANT SIRMIONE DAMN IT lmao. Gah this is so good my impatient little brain wants to know all of what happens NOW.
12,117 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »