Reviews for Getting Along
nikki chapter 8 . 1/7/2006
that was really unexpected . plz update soon .it was so good
Kamui Gaia 07 chapter 8 . 12/28/2004
Not quite sure. I know we want to get Usagi and Rei back, and it's not easy fighting chaos... I'll get back to you on that one.

You have a nice story going, I commend you. ::Does an elaborate bow and pulls out five foot tall trophy:: Well done!

I hope you get over the writer's block soon. I'd like to see how this story ends.
Chikara-Yuy chapter 2 . 9/8/2004
*IS TRYING TO STIFEL LAUGHTER* HAHAHA! *CHOKE, HIC, CHOCKE* THAT WAS FUNNY! *now not screaming, but, whiping tears from eyes* I loved the way you made Rei and Wufei argue...*chuckles* and that brain dead males crack was funny to. like it!
kioko chapter 8 . 6/23/2004
O.O update. if u haven't already picked the pairings i suggest Trowa/Makato Rei/Wufei (duh) Quatre/Ame (PLEASE!) Duo/Hotaru (or mina thats cute to)Heero/usagi (she needs him more than ami does!) Haruka/Michiru (duh... again) and then the girl who is left... OH I DON'T KNOW, MAKE UP A CHAR FOR HER OR SOMETHIN'! THIS AIN'T MY FRIGIN' FIC, U FIGURE IT OUT! btw, i wana talk to you so email me. ja
Choas Babe chapter 8 . 6/14/2004
Is Usa going to be alone? She seems so lonely. If Mamour KISAMA rapes Rei, he dies. If he rapes Usa, he dies. If he rapes both, HE BURNS! YES! YESYESYESYESYES!
Silently.Lost chapter 8 . 4/15/2004
great story so far ...have u decided what thepairings are or are u going to even have them? and if u are plz put Usagi with Trowa...and if you don't choose that just don't put her with heero [to many of those] ...your going to put her with someone right?...umm hehe well hope the next chapter is up soon -
Lady-Slytherin-Snape chapter 8 . 1/26/2004
i really enjoyed reading thius fic and hopre to read more soon
Trickster's-Lulaby chapter 8 . 12/31/2003
I love this!
I hope you continue with it.
I really really hope you continue this!
copperlights chapter 8 . 11/14/2003
Im really sorry that I can't give you any ideas! Its just that I have almost no creative juices flowing and when I do get an idea it usually goes away within a few hours! so plz try to update soon... Ja!
sapphirelily chapter 7 . 10/6/2003
Please update soon. I disagree with whoever thinks Minako's a ditz. I mean she does have her ditzy moments but shes a pretty good leader. oh and PLEASE UPDATE SOON!
katsie chapter 7 . 6/28/2003
its a great story please continue
sailor g chapter 7 . 5/30/2003
This is kewl! update soon!
TeNshI nO Hi chapter 7 . 5/26/2003
wow...another wonderful story but why end it there? my brain is totally wired and ready for more haha lol jk jk but im soo curious and my friends kno that i can't handle it wen i don't know haha so please hurry with the next chapter. i kno you have lots of stories out lol XP demo...iono have fun writing!
copperlights chapter 7 . 5/4/2003
no! how the f!# did that happen! this is Injustice! :P to you Wu-man! is wufei falling for Rei? i hate mamoru! plz continue soon!
alston chapter 7 . 4/30/2003
i love it! i love it! i love it! i love it! update soon!
47 | Page 1 2 3 .. Last Next »