Reviews for A Son Forgotten - Hiatus
Guest chapter 40 . 3/12/2019
Im so lost rn
Guest chapter 38 . 3/12/2019
The romance in this story is so fucked and confusing. Im so confused as to what relationship people have with Naruto
Guest chapter 3 . 3/11/2019
Naruto gotta be psychologically broken, no way he could look past his justified hate and dissappointment so easily
Hey chapter 1 . 3/7/2019
Go fuck yourself while I empty my balls in your mother. Your portrayals tell me that you would enjoy seeing your girlfriend fucked raw by some some random prick.

HAHAHAHA you fucking pathetic shit. Your mother still wishes she aborted you.
INSAN3RyD3r chapter 43 . 3/4/2019
Please update the story is so good and impossible to find and another one popping up that is this good.
Loudest Tom chapter 43 . 3/2/2019
It's great having you back
Dude chapter 1 . 2/25/2019
UPDATE PLEASSSE
Guest chapter 43 . 2/13/2019
So are kin and Tayuya our of the harem or will they be involved in some way?
Qex chapter 19 . 1/28/2019
Sorry but this story became pathetic.
You just want to make naruto suffer without meaning.

Your pathetic.
moonblizz chapter 8 . 1/24/2019
So far so good. Yeah!
moonblizz chapter 7 . 1/24/2019
Like how you portray Haku n Zabuza. ️
moonblizz chapter 5 . 1/23/2019
Oh.. Luvin it.. Luvin it..(*dance) .
slawshea54 chapter 43 . 1/22/2019
Man I've reread this story twice now and I've fallen in love with it again. This story is like crack haha. I was actually engaged since the beginning. I hope everything working out for you and that you come back to update this story since its beginning to pick up. Keep your head up though and keep writing. That's how you're gonna get better anyway.
Hopps0161 chapter 22 . 1/6/2019
Wow... I think... I think I'm done.

This Naruto is FUCKING annoying, I honestly understand some of his personality traits, I honestly do...
BUT HOLY SHIT! The core of what I loved about the Naruto character (the infectious happy, endearing and warm) keeps getting butchered every chapter. He's about as broody and non-sociable as Sasuke during the first season, has absolutely no pride... and most annoying of all is how much this character GETS SHIT ALL OVER! He's lost more fights than Naruto CANON version despite being a lot stronger. I think this will be my breaking point, after reading 5 LONG ass chapters about the chunnin exams and reading about Naruto's HARD ass training only for the payoff to be...NOTHING! He LOSES again, He actually came out worse than when he fucking started. I see a lot people actually like this fic and if you are like me and like to read reviews BEFORE you read, this FIC is honestly not what i thought it would be from the description, usually I like to read through these neglect fics due to the fact that it has a little or some wish fullfillment in order to have a big payoff with the whole 'neglect' thing. This is far from that, from the description I thought that he would be strong with the 'Rikudo Sennin' being plastered on there as a comparison to his power and from what I have read so far this is far from the truth. He's strong BUT goddamn he LOSES A LOT!

Apart from this though i may have been willing to move forward, IF only it had the 'COMPLETE' tag, At this point I am just chugging through this and no longer enjoying it, so I think for me I'm done. Reading through this shit and not seeing some form of resolution will be too much to ask. I'm done, GOODBYE!

Anyone who enjoys this fic, honestly good for you, and have a good day.
DarkSoul16 chapter 43 . 1/1/2019
Tbh after getting back into monster hunter with World, and then getting sucked into Generations ultimate on the switch later in the year a lot more if this story is making sense to me, I really hope the last year has been kind to you and that you update again soon. Thank you for this awesome story
3,409 | « Prev Page 1 .. 8 15 16 17 18 19 20 21 28 .. Last Next »