Reviews for Mercury
Whit96 chapter 12 . 7/13
Seriously so good! I’m dying for the next chapter. I love your period works they are so fantasticly Written.
Whit96 chapter 5 . 7/13
This is so good!
gryffindorscarlet chapter 12 . 7/12
I love this story so far especially the interaction between Hermione and Draco. I can't wait to see what happens next!
Guest chapter 1 . 6/26
Come on please update!
beaflower114 chapter 11 . 6/28
Also though, how often do you update? Is there a set time, or just whenever you fancy?
beaflower114 chapter 12 . 6/28
YOU MUST UPDATE SOON! Please! I literally sat down this morning.. thought I was just gonna start reading another basic story, when holy shit I read this genius and haven’t been able to stop. So so soooo good literally ignore any bullshitty reviews and just trust that this is so good
Guest chapter 12 . 6/19
Omg would you please update? This wait it honestly killing me as I know we are almost done with this story now. I’m dying to see what happens to the kingdom, her dad and LavLav too. And of course if the Captain gets the princess. Waiting on your update IMpatiently.
Guest chapter 12 . 6/19
Awesome - can’t wait for an update!
Guest chapter 1 . 6/15
Oh my when will you update this mastery of words? Growing old here
Anonymous chapter 12 . 6/15
Update soon please! I think I'm gonna die because of so much of sexual tension
horsegirl619 chapter 12 . 5/23
I can't wait to read the next chapter! I just discovered this story today and read the entire thing! I'm so excited to see what happens.
Black Banshee chapter 12 . 5/16
"There was no way in hell that he was ever going to let her go, no way in hell that he was going to let her wed another."
I must confess I couldn't believe he would agree with her plan.
TranquilSapphire chapter 12 . 5/15
Thankgod for this update. Hopefully the next will be quick
Guest chapter 11 . 5/10
Thank you so much for posting! I love this story so much, and I can't see to stop reading it. You are a wonderful author.
LemonYellow chapter 12 . 5/9
YAY!
325 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »