Reviews for Heart Stones
Guest chapter 2 . 9/4/2015
We need MOAR! Cause this is great!
Hans Derkuvci chapter 2 . 2/15/2015
Very good but when will trump and hafu fuck?
Dewfill chapter 2 . 12/28/2014
This shouldn't be under Warcraft? Unless they somehow end up in that world or something. Seeing the reviews...I suspect that some or most of them are written by the same person? No offence.
bacon-fatality chapter 2 . 12/26/2014
How is this part of Warcraft?
Mansion chapter 2 . 12/15/2014
I admit this is funny but people have to know that this is not them in real life sorta like you made Trump like he is addicted to food and he is socially awkward i admit when i first met him he was quiet but when you got to know him he is out going but is a retire person i best describe it, Hafu is not all innocentm and reynard sometime he is an asshole but in reality he is a cool guy. The reason i mentions this cause i know them. Artosis yep thats him basically
taco chapter 1 . 12/9/2014
A great Fanfiction i would give it 5 stars out of 5. Keep up the good work. Would definetly read again
JESUS CHRIST chapter 2 . 12/9/2014
THE GRAMMAR
WoW the terro chapter 1 . 12/9/2014
What did i just read?
Vinx chapter 1 . 12/9/2014
Omg, I laughed
Guest chapter 2 . 12/3/2014
Haha too much salt in his food, this is hilarious XD
Elking42 chapter 2 . 11/28/2014
Oh man this is great so far! I love how you capture Trump's personality and his interactions with people! I cannot wait for the following chapters!
Guest chapter 1 . 11/28/2014
Still funny as shit that somebody is doing this
nokappa chapter 1 . 11/27/2014
The corn thing was funny 10/10
where is hafu chapter 1 . 11/27/2014
huffer nudes
Sharpeye864 chapter 1 . 11/27/2014
Omg, trump captured perfectly. 10/10 will wait for series to continue. Loved the "sound of the machine gun" line.
25 | Page 1 2 Next »