Reviews for Dear Elena
alexandra.woods chapter 23 . 4/3
also if u do update- plz can there be something establishing that damon loves bonnie for realnot bc of a sire/mate bondhow he has feelings for elena but picks bonnie over her (like how bonnie still probably has feelings for jeremy but wldnt go back to him)?
alexandra.woods chapter 23 . 4/3
Ahhh such a good story! Please don’t leave it there !
rorol chapter 23 . 3/25
this fic was so amazing! I started a lot of time ago to read it and I wish you would have countinued it!
I just want to tell you this is so good!
Wowzersduh chapter 22 . 3/26
Just reread this whole story again. Your writing is so beautiful and I love the premise of the story starting with little entries. I hope you find time to update soon while we’re all locked down. Wishing you well xoxox
jdubbs chapter 23 . 1/2
Please update soon
Guest chapter 23 . 12/17/2019
OMG! Please please please finish this..Toooo good to b left hanging
StilesSmiles2.0 chapter 22 . 11/25/2019
Sis imma need you to update this story real soon been ages lol
Guest chapter 23 . 11/14/2019
Omg. I just finished rereading this story. I'm dying for an update.. Hope all is well.
Guest chapter 23 . 10/21/2019
Update please it's now 2019
Guest chapter 10 . 10/20/2019
OMG o thought that dream was real ot was so hot
Guest chapter 23 . 10/15/2019
Hands down one of the best cliffhangers ever lol
Guest chapter 23 . 9/25/2019
I NEED AN UPDATE!
Techliche chapter 23 . 9/12/2019
not gonna lie. this needs an update
Guest chapter 23 . 8/30/2019
I loved this story so much! I can’t believe I never came across it. Bonnie and Damon are so damn cute I wanted to cry when she broke things off but completely understand because I would’ve done the same thing. Like how could you ever think of Elena when you have an awesome badass witch to date? Men lol. Anyway I wasn’t expecting the last chapter but it’s cool and I know you haven’t written for this story in a long time but I’m really hoping you haven’t given up on it,!as it has so much potential! I can wait to read the fallout if you ever write for it again. Well thank you for the amazing story you’re so talented!
Akasha83 chapter 23 . 8/17/2019
This story is dope! the ending of this chapter was climatic and suspenseful. We know what's bound to happen but to discover how is awesome. Please continue with this story! (as a writer I know that is easier said than done) but it's totally worth it.
1,947 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »