Reviews for Behind the Curtain
41319always41319 chapter 5 . 11/16/2016
That was quite an unexpected time jump!
41319always41319 chapter 4 . 11/16/2016
Well damn Kate. Oddly enough, I'm wondering where Alexis was during their little romp fest. Also, where the heck are they.. New York or California?!
41319always41319 chapter 3 . 11/16/2016
Wondering if Kate is jumping to conclusions about why Rick gave her info on where to meet him.. Only one way to find out.
41319always41319 chapter 2 . 11/16/2016
Quite a few bits made me chuckle, especially Kate thinking that she wanted that "monster" in her lmao.
41319always41319 chapter 1 . 11/16/2016
Knocking over grandma would have definitely been a mood killer. Glad Rick "had his eye on her" lol. Such a charmer, he is!
VIOLET1213 chapter 23 . 9/11/2016
Thanks for writing this amazing story.
Chelypdj chapter 23 . 8/8/2016
Great story
Copop chapter 23 . 5/2/2016
Aw, I'm glad we got to see David again. And he, Castle. Very fitting :D

Thank you for this lovely story.
Copop chapter 22 . 5/2/2016
Loved their talk. Good talk.
Copop chapter 21 . 5/2/2016
Hehe, nice idea with the dress - finally he can take it off of her
Copop chapter 20 . 5/2/2016
That was good night for both ;)

Kate not panicking is very good. I like that she wants to tackle her relationship with Castle now.
Copop chapter 19 . 5/2/2016
Kate is making huge steps forward, indeed. I like it. I hope it's not gonna be too much?
Copop chapter 18 . 5/2/2016
Hehe, 'fangirl' Kate got to see her author in action - of course she wasn't mad ;)

Interesting - the same dress.
Copop chapter 17 . 5/2/2016
Yay, dinner date at Remy's. Hopefully this will go as well as the first one...
Copop chapter 16 . 5/2/2016
Oh, Castle helped her notice something, so to say - she wouldn't have looked at the file again if he didn't mention it.
266 | « Prev Page 1 .. 2 3 4 5 6 7 14 .. Last Next »