Reviews for Mirrored Lives
Esmereilda chapter 14 . 10/5
oh plz continue this fic I wanna see more crazy chaos that ensues do to mousses stupidity XD
Esmereilda chapter 13 . 10/5
I dont think kirei has enough assassins for this XD
Esmereilda chapter 11 . 10/5
I hope waiver is still in this war tho
Esmereilda chapter 10 . 10/5
sure if it gets away from alaya cuz actual gods cant be worse than her right XD
DoubleCresentMoon chapter 14 . 8/10
Moar plz
twilightserius chapter 14 . 8/8
Wow Ranma n iris are fun can they still switch back and forth? Oooooohhhhh can kiss and isv adopt Ranma too
Winter's Folly - Summer's Vice chapter 5 . 8/5
Invisibility is the Umisenken, not the soul of ice.
Sakihinata chapter 14 . 7/27
This is getting better and better ;)
Sakihinata chapter 10 . 7/27
Wah, so much happening ;)
And they're married!
The fact Kiritsugu managed to hold on to his sanity all this time until now is incredible ;)
Sakihinata chapter 9 . 7/27
Oh, so they ARE together!
Sakihinata chapter 3 . 7/27
Yay! I love Lancer ;)
ShuTheDragon chapter 14 . 7/15
Please continue
Arc-Angel-Of-Fire chapter 14 . 7/12
UPDATE THIS IT IS THE BEST STORY YOU'VE EVER WRITTEN! Seriously I've read your other stuff.
FlameGilgameshLover chapter 13 . 6/11
lol this is hilarious!
FlameGilgameshLover chapter 14 . 6/9
i love this please update!
541 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »