Reviews for MadaSaku Week Shangri-La
justanotherpipedream chapter 2 . 11/13/2016
I am so happy you expanded upon this one! At first, I thought that it might be that Sakura and Izuna were hiding that he might be sick, but I really like the direction you took instead with the children. I'm still curious though, what happened to Izuna's leg - even if it was a training exercise of sorts, I think that Sakura would have healed it (since Izuna is an advisor and likely helping with the children, I don't think Sakura would want him bedridden that long). I'm curious to see what will happen next! Thanks for the update!
gabi2801 chapter 2 . 11/13/2016
Kyaaaaaa amaaaaziiiiiiing *-*
Izuna is sooo sweet n.n he taking care of her children :3
Keep going!
Sariasprincy chapter 2 . 11/13/2016
That last part: She was not a woman to be triffled with
And neither was he. - I read that as Madara was not a woman to be messed with hahaha so sorry, so sorry.

Okay, to the actual story, I started getting the feeling children were involved. Turns out I was right! I kinda hope all the children are Izuna's. If they're split, it just feels kinda whore-ish of Sakura. But I suppose it has been 5 years so if she did have children from both it wouldn't be that weird, right? Hmm...fanfiction - messing with my morals since 2007...

I'm excited for the next part. Hopefully Madara doesn't get his ass kicked for the Kakashi thing. And hopefully Sakura is more understanding. And please let there be a smut scene, oh Fanfic Gods!

Loved it! Keep it coming! (Sorry this review is more me thinking out loud than a review ha)
the Honeycomb chapter 1 . 11/4/2016
This only part 1?! I hope you plan to write a part 2! I'm hooked!
Nina12497 chapter 1 . 10/21/2016
This story was so good it's unreal! Hoping you continue this!
Moonstone Muse chapter 1 . 10/2/2016
This is far better than I was expecting it to be (and the first MadaSaku fic I've ever read). Well done, applause! I really adore your writing style. I'm looking forward to part two!
DarkSecretKeeper chapter 1 . 9/30/2016
Absolutely loved this! I love your version of Madara and Sakura, the relationship between Madara and Izuna is so sweet :) and Kakashi is lovable as always - would absolutely love to ready more - do you plan on continuing?

Thanks for writing xxx
AliceCambio chapter 1 . 9/24/2016
Very good. I'm excited for part two!
Guest chapter 1 . 9/14/2016
PART TWOOOOOOOOOOOOOO WHERE ARE YOUUUUUUUUUUU I NEED IT IN MY LIFE
Kosmas chapter 1 . 7/23/2016
Absolutely brilliant.
This deserves more reviews/favorites than what you already have.
Good luck on your future writings!
ohtheregoesmygrades chapter 1 . 7/11/2016
Oh my god I love this one! Hell yeah, bad ass leader Sakura. And I love the relationship between the brothers! gorgeous work and world building!
Hana-Taisho chapter 1 . 7/6/2016
WAIT... PART ONE?! I'm a die here. i see how it is!
Lovely first start! i can't wait for the next part!
Fudge-Cakesss chapter 1 . 6/22/2016
I love this! This has got to be one of THE CUTESET madasaku fics I have ever read! :D
Theo1987 chapter 1 . 6/15/2016
all i know was SasuSaku, then there is this awesome fanfic author Rise of the Blossom that writes GaaSaku and ItaSaku. im fucking sold! and this story, OMG, well thot of plot, possesive Madara and again im obsessed! confirmed im now a MultiSaku! hahaha. i love your story author and i cant wait for the continuation. you write a very sexy Madara.. keep it up!
becauseambatman1 chapter 1 . 6/14/2016
I Enjoy this very much! My gosh i wonder what happened?
93 | « Prev Page 1 .. 2 3 4 5 6 .. Last Next »