Reviews for Pygmalion
Guest chapter 9 . 3/11
This interpretation of Harley is one of my favorites! The next chapter looks like it would be pretty explosive, so if you ever decide to continue this story, please know you have lots of avid readers who would celebrate!
Nat chapter 9 . 1/27
Oh my oh my oh my!
What a piece of art!
This story is so freaking amazing!
You will continue it, right? Please, I'm begging you, don't abandon it! This story is too 'savage to be discontinued.
I'll wait for your update, author-san.
RoseRainWithLove25 chapter 9 . 1/12
i really hope that you continue this i want to see harley and the joker interact again. Especially because it seems as if you are actually just building up, so i would really like to know where you want to take it.
phiazombie chapter 9 . 12/5/2017
Why’d you stop? I was enjoying your story sooo much!
Mrs.MagnusB chapter 9 . 12/3/2017
*sighs in relief* ok everything makes sense now
Woohoo the joker is back!
But how is Cat still gone?
Can’t wait for the next chapter!
Mrs.MagnusB chapter 8 . 12/3/2017
IM SO CONFUSED! WHAT THE HELL IS GOING ON HERE?!
Where is Flora? Ivy? Mr. Freeze? How did this guy get in there but Bats and crew can’t?! And how did Leni change so quickly?!
Mrs.MagnusB chapter 7 . 12/3/2017
Ugh I’m so cunfused with these time jumps
I thought Leni knew nothing about her parents?! And couldn’t Cat tell Bats but just keep it under wraps?
Mrs.MagnusB chapter 6 . 12/2/2017
Dang I should have guessed it was him...
Maybe the joker sees her with the kids and starts getting ideas lol
Mrs.MagnusB chapter 5 . 12/2/2017
I was right Ivy had a kid! Trying to think of who has blue hair though...
Mrs.MagnusB chapter 4 . 12/2/2017
I swear I laughed so hard in this chapter I almost cried
Mrs.MagnusB chapter 3 . 12/2/2017
This was great! I think you portray the characters quite well! Wish we had a Joker pov but since you are the author I’ll just have to live with it lol
Mrs.MagnusB chapter 2 . 12/2/2017
Wow that was awesome! Haha I’m loving the voices in her head! Yea he totally got her with the doctor trick...
Mrs.MagnusB chapter 1 . 12/2/2017
I love it when Harley is portrayed as the powerful woman that she is!
Guest chapter 9 . 11/27/2017
Love the story so far. I hope everything is okay and that you can update soon.️️
DarkXRachel chapter 9 . 9/30/2017
This story is fantastic. You have captured all the characters so perfectly; especially the developing relationship between Mistah J and Harley! I really look forward to the next instalment! Hope you're well. Cheers, Rach.
243 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »