Reviews for The Simurgh's Son
0vrLrd71 chapter 11 . 9/19/2023
This really is an AU, you had coil recruit both the travelers and lisa wayy early , and made the undersiders earlier too

and honestly, I can already see how the thing with noelle will play out, sadly
0vrLrd71 chapter 6 . 9/19/2023
tbh, all this angst and then the Taylor social just kinda lost motivation to read, like sure, you have good writing, but that doesn't help when you've read tens, bordering on close to a hundred, of similar stories
Steve-Arkarian chapter 50 . 8/5/2023
I just hope the PRT agents don't fuck her, or her family, over because of the "villains" she was in contact with.
Steve-Arkarian chapter 44 . 8/4/2023
It would be neat if the three of them were still fluorescent, puke-green colored, even though Coil shut down that timeline since it supposedly marked their souls (even though it would be retroactively). I find it interesting that Coil was able to watch that timeline play out even though he wasn't physically there considering that the other ones that he picked and chose from before I believe he was following himself.
OriksGaming chapter 34 . 7/1/2023
Wow, this fic is just . . . purgatory. For any positive thing that happens to Harry, there's an immediate cascade of negative things to counteract it. He gives himself superpowers? Suddenly he decides to use blasting curses over stunners and kills a bunch of people because of that strange decision. His girlfriend decides to confide in him for the first time ever and is catching feelings? He's nowhere to be found, for pretty much the first time in their acquaintance, so she dies. He does something pretty much unilaterally good? He gets captured immediately and can't escape due to various contrived reasons. As far as problem resolution and general progress goes, the entire story is moving backwards, at best. It's been a wholly unsatisfying read up to this point, and now Contessa-ex-machina is front and center.

It's just too much shit piled on top of other shit, enveloping that one shining kernel of happiness that Harry found before he got hit by the same truck (aka the PRT) for the fourth day in a row and dropped it in the mountain of shit. I could go into specific examples, believe you me—but I'd rather go do something else that won't involve steadily compounding frustration, so I'll leave it here.
Guest chapter 14 . 6/27/2023
How the hell was his warded warehouse discovered so quickly?
arctic-kat chapter 66 . 6/7/2023
this story made my day! Well, several days lol I love Taylor and it's been kind of sad Worm fanfics rarely have good romance going for herthis goofy Harry was perfect for her. thank you so much for the love relationship in this marvellous story!
insanecoop chapter 14 . 5/30/2023
Got to admit, I really dislike this story.
And i honestly don't understand how it became so popular.
Simply put, for those reading this.
14 chapters in, and its nothing but doom and gloom.
Not enjoyment or fun nor thrilling events or enthralling tales.
No suspense or intrigue, just non stop circling of the bowl, boring, depressing chapters where everyone is being tortured, raped, controlled or threatened.
Everything that can go wrong? Yep!, long flash backs every chapter to hint at another death and depressing filling back story, yep!.
Any true joy, fun, laughter or even friends...NOPE!.
D-
to summarize for you, if you want to feel both bored and annoyed, watch your mood plummet, then this is the story for you.
renextronex chapter 11 . 5/27/2023
The Accord scene would never work, if the 2 timelines are advancing in parallel, the Coil just stood there without saying anything for at least a couple of minutes
LordZayphar chapter 60 . 5/22/2023
"Legend was dying of AIDS he obtained while donating blood."
I call BS. That is NOT how you can catch HIV!
One might be able to say that he caught HIV from RECIEVING a blood donation because of a surgery or injury treatment...ok, then. Or by absorbing several grams of blood/serum through oral or anal mucosa(the most common means of transmission).
Donating blood, unless the needle was somehow contaminated with a milliletre or more of blood(not realistically possible), it would not lead to being infected.
IV drug users can catch HIV by sharing needles because junkies pull several ml of blood into the syringe(mixing it with blood left in the syringe by other users) before injecting.
Draconic123 chapter 66 . 5/16/2023
Great story
Visual Bliss chapter 20 . 5/16/2023
This cauldron is basically canon lol but seriously are they really going to make an 'offer' to harry because they can't precog him? Sounds so damn stupid XD
Visual Bliss chapter 3 . 5/15/2023
This harry is just refreshing XD
acrimony1029341 chapter 66 . 5/2/2023
Thank you for the entertainment. The last chapter or two had me quite emotional. Please keep up the good work
woodxvii chapter 66 . 4/4/2023
This was an excellent story, but I have to say I kind of don't like the comedic tone of the end. I just feel like it takes away from the absolute gut punch of Harry sacrificing his life and the girls sacrificing their life with him. Still solid, just off setting in comparison
5,142 | « Prev Page 1 .. 5 6 7 8 9 10 11 18 .. Last Next »