Reviews for Joke
EmoWerewolf64 chapter 1 . 11/4/2013
best joke ever
Guest chapter 1 . 2/18/2013
Hahaha! Made my day... UR FRIEND IS AWESOME!
P.S. I'm sure u are 2 xD
BeckyMorganJamesPendragon chapter 1 . 5/2/2008
lol that will keep me laghing all day
lilJunebug chapter 1 . 2/28/2008
haha
torybabe chapter 1 . 11/20/2004
excellent
IndigoIce chapter 1 . 7/25/2003
*rotflmfao* Bloody hilarious, yet bloody true _
Flying Zuccini chapter 1 . 7/17/2003
lol, aw, typical Slytherin

-Em
pupulupk chapter 1 . 7/5/2003
this is so funny and true.. hehe I can just imagine draco malfoy doing that to harry :P

glad I found it :D

pupulupk
MadEyePixie chapter 1 . 5/1/2003
LMAO that is too funny!
geminigrrl chapter 1 . 4/14/2003
ROTFLMAO! Good one!
AlinaintheSky chapter 1 . 4/14/2003
I love it! Slythies rule!
Antagonist Len chapter 1 . 4/14/2003
*laughs her head off*

Soo funny..

*grin*

So Slytherin.

Mind if I let it pop up in a fic somewhere? Credits and all of course.

Len
Tomalay-Voma-Riddle chapter 1 . 4/14/2003
LOL! That was funny! GO SLYTHERINS! YAY!

That is so going to my faves!