Reviews for Unusually Unusual
Lalita chapter 1 . 8/14/2003
Hmm... Well, here's all that I have to say.

*scratches head* If I remember correctly, Zion is inhabitable, making the whole setting for this fic impossible. Also, I don't think the candidates would be able to take time off from their training. VICTIM is a pretty big threat, in case if you hadn't noticed.

*shrugs* Then there's the impossibility of the couple... Hiead doesn't transform overnight, you know, and I don't think Ikhny could get over her fear of him in two seconds.

It's short, and slightly choppy. Oh, and for songfics, it helps if you put the lyrics on italics. That way, it's less confusing.

You also had a few mistakes in basic grammer and the like, so I suggest getting a beta-reader.

All in all, it was OOC, but still sweet and touched a romantic's soft spot. I would suggest you try writing again, a longer, more in character fic.

Ta ta!

HeavenGoddess chapter 1 . 6/14/2003
Hey.. I love it I love it I love it! write more fics!
Aijiyuy01 chapter 1 . 5/14/2003
Is this told from hiead's point of view? Be more elaborate. Witch words are song lyrics? Explain more throughly, otay? 0 I realy understood him, if it is hiead. I can relate to the same situation , sort of, er,yeah,well, nice job novice! I greatly anticipate your next chapter. please email me a copy cuz' I have some other advice for you too and will go more in depth.

meanwhile g2g! Aijiyuy01,OUT
Kuroneko-sama07 chapter 1 . 5/7/2003
OMG! AWESOME! _ That really was an awesome fic. Keep up the great work, k? _~
Shima And Tempis chapter 1 . 4/16/2003
Yatta! Kawaii! Kuwereru!

Cool ficcy!

evolutionary spider chapter 1 . 4/16/2003
yay! *hugs author* this is yet another one of your cool fics. I've read all 3 of your Megami Kouhosei fics and I gotta say I really like them. Geez I like the fact that your one of the rare ppl that's written about Ikhny and Hiead. Most ppl stick him with Zero, not that there's anything wrong with that, cause that pairing is cool too, but this one is just so damn rare. Plus you did a good job on it. So on your profile it says you like writing challenges? Is this true? If I gave you one would you be able to do it? hmm. well eh, might as well challenge you, I mean you kicked ass here, who knows what you'll do with my challenge should you accept it. If you don't, that's ok. lol, I hope there's not harm in asking/requesting.

1)write a Megami Kouhosei fic, that isn't a songfic or deathfic

2)should contain, Ikhny/Hiead pairing along with either a yaoi or non-yaoi pairing of your choice.

3)must include Ikhny doing something outrageous to either her appearance, to Hiead or hell even an angry emotional outburst counts (few ppl write about her ever doing these)

4)Hiead must fall down at least 3 times, not in consecutive order though

5)angst, romance, general, whatever, it's free for all on the category

6)either Ikhny or Hiead must get physically hurt at one point and it will be the fault of the other person, by accident or inadvertently, but ya can't kill them

7)there should be a food fight somewhere in here

8)at no point in time can the Hiead or Ikhny SAY the word love.

9)Hiead must blush 2 times

ok ok I know what a weird challenge. Well if I made ya life, that's consolation enough. If I made you scoff, lol, that'll make me laugh. Either way, hope you accept the challenge, cuase if you haven't guessed all I'm aiming for here is another Ikhny/Hiead fic.

Hope you laugh at my review and consider the challange/give it a shot.