Reviews for Yoru - Gamer Between Dimensions
yochan123 chapter 21 . 7/7/2021
Wow my boy is so high leveled already nice
yochan123 chapter 19 . 7/7/2021
Ooh naruto is gonna be born soon plz don’t die minto
yochan123 chapter 18 . 7/7/2021
Yay rin is saved!
yochan123 chapter 16 . 7/7/2021
Ooh magnetic release be neat and same with the other universe stuff

Damn danzo you really asking a lot
yochan123 chapter 15 . 7/7/2021
Was man I liked roshi nooooes
yochan123 chapter 14 . 7/7/2021
Uh so is danzo still hiding those sharingan? Bruh

Yoru with some space time stuff wojld be so lit. And nice of him to have helped obito
yochan123 chapter 13 . 7/7/2021
Wow he did itnnn and lmao he mastered the rasengan cuz he has near perfect control

But I’m surprised they aren’t more surprised at his skill! That will surely change the tides! Ugh danzo plz don’t steal more sharingan man. Omg he can cure the mangekyo problems
yochan123 chapter 12 . 7/7/2021
I hope he can eventually do that just draw seals in the ait
yochan123 chapter 11 . 7/7/2021
Ooh hidden attributes are interesting
yochan123 chapter 9 . 7/7/2021
Lmao sexually frustrates minato is an evil one
Ooh I do hope he can learn to regenerate limbs cuz seriously why nobody figured that out
yochan123 chapter 8 . 7/7/2021
Well this is so interesting and I was waiting for madara to attack lmao glad he didn’t put money down on the baby being a boy cuz he could have gone broke
yochan123 chapter 6 . 7/7/2021
War is war indeed

Very smart to not have him tell anyone about his abilities cuz yes it’s fucking stupid to. And lmao the rock
Ninja description
yochan123 chapter 5 . 7/7/2021
100% CC is definitely something I wanna see

Hopefully he can remove the tongue seal cuz I hate danzo
yochan123 chapter 4 . 7/7/2021
My boy already at chuunin level - so proud of him
And awww kushina and Minato
yochan123 chapter 3 . 7/7/2021
It’s too bad that he doesn’t have any clear memory of canon but makes sense it would be a huge weapon…

Man I knew that orphanage director was suspicious with her jonin level
2,484 | « Prev Page 1 .. 3 10 11 12 13 14 15 16 23 .. Last Next »