Reviews for Zoldyck's doctor
sairakanzaki chapter 13 . 8/12/2020
Hehehe now the third mission is kinda hard so i hope leorio will not mess it up like in the anime hahaha. Please update more. I'm so hooked up on this amazing story. Hopefully in the third mission illumi and leorio will team up hahahah. Update soon.
Guest chapter 13 . 8/12/2020
I check this everyday to see if it's updated and I can tell you that I was so excited seeing that it was just updated a minute ago. I really really love this story
Noxxx chapter 12 . 8/6/2020
This shit saved me from quarantine
Levin Kluge chapter 12 . 8/6/2020
Yo
Nice chapter again. I hope you continue very soon
sairakanzaki chapter 12 . 8/5/2020
I want more. Such wonderful story.

Please update soon. I want more illumi and leorio interaction hahaha
Yamgeta1406 chapter 10 . 8/5/2020
Oh my god, I thought the same thing when I saw little Leorio, too!
Guest chapter 12 . 8/5/2020
I screamed when I saw you uploaded! Jsjsj I cannot stress enough how few Leorio-centric fics are. I'm so happy to stumble upon this and the plot
The Keeper of Worlds chapter 12 . 8/4/2020
Ok, I can legit see him passing given the issues of Zoldyck training alone.
KuraiArcoiris chapter 12 . 8/4/2020
Yay! Killua knows Leorio is here! And so now Leorio can now grow to know Gon too! Though how the third phase is going to go is a mystery since Leorio is much more competent and will likely not lose those hours to the one lady. And that's assuming the group of five stays the same. For some reason, I have this image of Hisoka tagging along instead of Tonpa, since he's grown a likely unhealthy interest in the not-yet-doctor.
yvonne.eevee22 chapter 12 . 8/4/2020
Finally killua knows he's there. Now I can't wait the interaction between leorio and illumi. Will illumi force him back home or leave it go to continue like the anime. I hope not. I am looking forward to storyline that different from anime.
Guest chapter 11 . 7/31/2020
I wasn’t sure what reading a story like this would entail, but now I like it. Do hope Killua notices Leorio at some point that isn’t at the final phase of the exam or something.
rentamiya chapter 11 . 7/11/2020
Crush that rookie crusher leorio ohohoho
rentamiya chapter 9 . 7/11/2020
I will be honest this fanfic is one of the most unexpected plot. And i very much like it. How you write it is really good it peaks my interest and how leorio’s life became Really different with how it started And i would be honest i need to see more of this. I hope it goes longer it’ll be awesome
sairakanzaki chapter 11 . 7/9/2020
Such amazing and interesting chapter... I'm in love hahaha. Please update soon
KuraiArcoiris chapter 11 . 7/8/2020
Yep. Tonpa is a good target for your plots, Leorio. Have at 'im.
I do wonder when Killua is going to finally notice Leorio. He will eventually, as the group get smaller. I am impatient to see the reaction (plus it's kinda sad that Leorio is getting to know Gon too...)
Thanks for the update!
78 | « Prev Page 1 2 3 4 5 .. Last Next »