Reviews for After All these Years
Lexi chapter 6 . 6/6/2003
omg i love this story! please hurry and continue
Chic chapter 7 . 6/6/2003
Aw!

I hope they get back together asap!

- Bobby's still going to be rogue's bf in X3 even if Gambit is in it right?...right?
Elisa chapter 7 . 6/6/2003
Keep writing. It's getting so good now!
xxbreathe0ut88xx chapter 7 . 6/6/2003
I love Bobby and Rogue fics!
swthart chapter 7 . 6/6/2003
you have to continue...this is a great idea...its like a romantic comedy and i love romantic comedies...i should have reviewed before but i had school...SUMMER!YEA!well see ya later
silverCross chapter 7 . 6/6/2003
not to sound threatening or anything but if she goes off with smarmy Richard i will personally hunt you down and slowly kill you! yeah, Gambit would be depressing IF he goes off with Rogue. i'm so fickle though, i was originally Gambit/Rogue then Rogue/Logan now since X2 i'm a firm Rogue/Bobby. plus we already have the Rogue/Bobby/John thing going on (remember one of the first scenes when Bobby told John that his showing off wouldn't impress her ie Rogue? kinda light hearted though) plus there's the Rogue/Bobby/Logan thing where Rogue is obviously obessessed with Logan/competition with Bobby. but that could easily resolve into a kinda big brother/little sis relationship between Logan and Rogue. soz, babbling away here! anyway, Gambit/Rogue NO! Rogue/Bobby 4eva!
Pookie Sanchez chapter 7 . 6/6/2003
Love the story, I'm a big fan of Rogue/Bobby fics. So have you decided if Rogue is gonna end up with Bobby?

About Remy being in the third movie-why is that depressing? Do you not like Remy? I think it will be interesting, yet another love triangle centered around Rogue and Bobby (I heard somewhere that there was a subtle John/Rogue/Bobby one).

Anyway...please keep writing. Don't let a lack of reviews stop you; some people are lazy, some are busy (finals, jobs,etc) and just haven't been able to read fics. Besides, you have over 40 reviews for seven chapters. Keep up the good work.
homegirl2 chapter 6 . 6/5/2003
Great Chapter. Please continue even if u don't get alot of reviews.
haley chapter 6 . 6/5/2003
All right! UPDATE! Purty please? With sugar on top? I love this fic! I'll just die if you don't update.
sora kinomoto chapter 6 . 6/1/2003
o... please, continue writing, is so sad! I want Bobby to be with rogue T_T!
Madison Desdemona chapter 6 . 5/30/2003
Oh great. Now it ends. NO MORE CHAPTERS FOR OLHJBARBIE TO READ! That sucks!AAH!Come on! you must update. This chapter made me cry. I'm so into the bobby rogue thing and this just makes me die. I love your writing. Keep up the good work. But seriously, just cried. Why do things have to be like this? please continue!
Madison Desdemona chapter 5 . 5/30/2003
GET HER BACK BOBBY! AH I can't wait for the next chapter- wait *smirk* I guess I don't have too! HAHAHA! aLREADY POSTED! I'm off to read!
Madison Desdemona chapter 3 . 5/30/2003
Oh my penname... I'm a one legged hooker jane barbie. You know- it is really a long story. But my friends did make me a barbie JUST LIKE THAT for my birthday. Such an inside joke as this.. oh boy. LOVE THE CHAPTER! ON TO READ THE NEXT! Thanks for updating. You rock. *reads as john comes in!* WHAT NO ROGUE? *rogue comes later* THERE WE GO!
Lyra Skywalker chapter 6 . 5/30/2003
Really good, i love x-men, anyways, what has happened ot all ur other fics, Please at leats up date them soon! PLEASE, I'M DYING HERE
bexlewis chapter 6 . 5/30/2003
hey this a really good story i love where i think ur going with this ! plz continue this is one of the best rogue/bobby storys ive read! plz plz plz continue!
82 | « Prev Page 1 .. 2 3 4 5 .. Last Next »