Reviews for Love It If We Made It
Whenshewasbadtoo chapter 12 . 13h
I love this fic so much and I can't wait for the next update. I've been anxiously waiting for each and every chapter since chapter 11.
Keep up with the awesome work!
crazysexycoolangel chapter 12 . 9h
Oh damn. I feel bad for everyone. Especially Kai, what was his father doing with Nadia? Which means Katherine is also around... yikes Maybe she killed Elena not Damon.
Dutra chapter 12 . 15h
oh I can't wait. I love reading this story.
Bloody Chase chapter 11 . 12/27/2020
Holding my breath for what’s next. Seriously, best written ff! Makes me wish they'd done so many of these characters better.
Lara Croft Fillon chapter 11 . 12/28/2020
Oh the plot thickens! This is really interesting. Keep it up :)
Guest chapter 11 . 12/27/2020
Kol is beyond shitty, but Jo knew he was a shithead bullying her brother and she tried to date him. Cool of Klaus to step in and defend her against Kol, and Kai should have still fucked his ass up. Bonnie isn't going to take this news lightly. But I do like the drama, very exciting.
SteVie'SGirL chapter 11 . 12/27/2020
This chapter is filled with drama! I love it. Can’t wait for the secret Kai is holding.
Dutra chapter 11 . 12/27/2020
It's getting really exciting, I can't stop reading. Waiting for the next chapters. Love this story.
Victoria Queenie chapter 11 . 12/27/2020
Greta is so sweet, god this is gonna end bonkai isn’t it? I’m sure Bonnie will forgive Kai but she’s definitely gonna be angry at someone. Lucy better fix this.

Anne must of found out Jeremy cheated on her (probably doesn’t know Jeremy kissed a boy) I don’t think he’s into Sarah tho, poor Luke getting strung around. Can’t wait for chap.12
Stilinski Bae chapter 11 . 12/27/2020
Wow, I feel really bad for Bonnie finding this all out. Hopefully she doesnt take it out on Kai. Lucy should at least explain herself to Bonnie. Not sure how I feel about Bonnie's awkward hookup with Enzo :-/
Lorna Dane-Summers chapter 10 . 12/7/2020
Okay, I really like the direction this is turning to. Kai solving the murders of Mystic Falls with Lucy and Greta, while trying to keep Grams secret from Bonnie. The Parker sibling dynamic is interesting, even though I like to see more Liv and Kai, but Kai and Luke are amazing together.

I'm interested in where Bonnie will fit in, I can't imagine her not getting involved, especially when it comes to Elena, even though Elena is a bad friend.

Another great chapter. You sure are master of putting readers on roller coaster ride. Up high and down low. Whew.

Please update very soon. Thank you.
Guest chapter 10 . 12/6/2020
The Parker kids are happy for now. I suspect things will get rocky from here on out. This was really a great reveal for sure.
Bloody Chase chapter 10 . 12/5/2020
Jeremy and Luke I saw coming. But Kol and Jo, that weird. She must be salty about Klaus being uninterested in her. Lucy really came back and opened a can of worms lol. Now I’m interested in how this will unfollow next.

This was the best chap yet.
Stilinski Bae chapter 10 . 12/6/2020
ohhhhh shit, wtf Lucy. Now things will be 10x more interesting now lol! i love how you’re changing little things from the show in this human au, yet a similar plot to season three still, it’s not at all predictable! cant wait for Bonnie to find out the truth.
Dutra chapter 10 . 12/6/2020
looking forward to the next chapter. The suspense is killing me.
57 | Page 1 2 3 .. Last Next »