Reviews for Nakoudo Matchmaker
Paraluman chapter 13 . 1/2/2007
it's great! moves you to tears, funny... captures the sakura feel to it! cries
Paraluman chapter 1 . 1/2/2007
SUGOI! all my fave couples in one fic..
Ankie chapter 26 . 10/11/2006
Wow. Now I remember why I like ET again haha. They are lovely together
kitaku06 chapter 26 . 7/29/2006
lol aww this is a cute story of tomoyo, eriol n their kids i like it
joviality chapter 26 . 7/21/2006
I feel really sad over Nadeshiko but it's the sad endings that stick to the mind, isn't it? Great work with the E/T and Yukito/Yue/Nakura pairing.
joviality chapter 12 . 7/21/2006
I love the Syaoran/Kero/Yue's inserts. Hilarious!
joviality chapter 5 . 7/21/2006
You have a wicked sense of humour, I'm really enjoying myself reading this )
woofyy chapter 1 . 7/8/2006
Lolz im not sure if i've review already but i just wanna say i totally love ur story! XD thats all! good luckies with ur future stories! and its kinda sad to have tomoyo and eriol's son lost his first love 'weeps' welps! thats about it now! baibaiz! XD
bluepen22 chapter 26 . 3/24/2006
Great fic _ yup! I can say you really have a talent in writing a fanfiction. Magaling kang manunulat.
mitchigirl chapter 26 . 11/28/2005
grabe...naiyak ako dito..lam mo ba... kainis ka nam,an eh...lagi mo akong pinaiiyak sa mga dramatic stories mo...sa totoo lang gusto ko si jr at nadeshiko...kahit mga oc sila...feel ko kasi yung love nila eh...tsaka yung season..i mean part 1...yung et..hehe grabe binasa ko sya ng 1 buong maghapon...hehehe. ito ang isa sa mga paborito kong et fic mo...asteg!
Lucid-Smile chapter 4 . 11/13/2005
HE HAD ONE NIGHT STANDS WITH OTHER WOMEN? EEK THAT JERK AND I USED TO LIKE HIM! AH i'll ad dyou to my favs now i can tell i will be hitting meself more offten in the countuation of your story.
ma-chan-chan chapter 26 . 11/3/2005
wow. cute. รถ
blue-sapphire chapter 26 . 9/9/2005
WA! this fic can be published lyk a book...really! it's so cute! i love it!

hi syaoran no hime! omg..i also play RO..heheh..

tcA n God bless c",)
l.ngo0810 chapter 26 . 8/5/2005
Three in one, yet so emotional
Agnes Green chapter 9 . 7/21/2005
wai! that was the most wonderful explanation of love i've ever read!.. lol.. did you come up with that !
749 | « Prev Page 1 .. 2 3 4 5 6 13 .. Last Next »