Reviews for Promises 0: What is Forever?
black-thief chapter 8 . 11/3/2003
good chappie pls update as soon as you can _
Flora chapter 8 . 11/3/2003
omg is Tamao ok! well guess i got to wait for the next chappy..._
Chaco and Lily chapter 8 . 11/3/2003
aw KAWAII!i hope horo-kun can make it!well obviously he will but anyways...poor little Tamao-san!AND BAKA PONCHI AND KONCHI!well i lovethis update as soon as you can i can't wait i love this and Promises 2 hurry!update!byebye!

Chaco
Orca-OkamiDivine Fist Wolf chapter 7 . 11/1/2003
HOW COULD U DO THAT 2 POOR HORO-HORO U BICTH! HE WAS SO SAD AT THE END! I SHOULD FUCKING KILL U AND TEAR U LIMB FROM LIMB SO U FEEL EVERY OUNCE OF PAIN! poor horo-horo. :( *sniff...* I HATE U SO MUCH U FUCKING JACK-ASS BICTH FROM HELL! BUEN IN THE FLAMES OF THE UNDERWORLD BECAUSE THATS WHERE U BELONG! SHIT I HATE U!
Asuka chapter 7 . 11/1/2003
WHOA! great fic! I LOVE IT! keep going! UPDATE UPDATE UPDATE! i demand it! NOW! _ hehm plz just update soon!

Asuka
Chaco and Lily chapter 7 . 11/1/2003
hi!horo-kun is so kawaii!

He laughed sadly. “You danced with so many men…but you didn’t…you didn’t dance with me.”

i was laughing!you woudn't believe how much i laughed!lmao!well please update really soon!bye

Chaco
Takari-san chapter 7 . 10/29/2003
ang cute naman ni Horo Horo 'You danced with so many men but you didn't dance with me' ANG CUTE ad the garter thing too This is really one of my fave fics...
black-thief chapter 7 . 10/29/2003
great please update soon
Flora chapter 7 . 10/29/2003
whoops the last review was suppost 2 be for this chap lolz gomen xP
Flora chapter 1 . 10/29/2003
ay poor horo horo... *slices ffn for not leting me review in the morning* _;
GoddessLD chapter 7 . 10/29/2003
Aww... TT_TT.. Update soon!
Random Floater chapter 7 . 10/29/2003
AW poor Horo but this is just too KAWAII
kiiro asakura chapter 6 . 10/26/2003
wah! gosh, sana bumalik na mga ala-ala ni horo! kasi, wawa naman si tamao. aaw. tsaka, masyado syang nagwawhine eh. parang isang brat. sarap tuloy palu-paluin with a hanger na alambre. heheh. joke, i pretty much understand his situation naman. must be very hard for him. kasi naman aanga-anga, yan tuloy. joke. nyway, gosh! kakasal na si master hao! hinde! hu, hu, hu! wah! . . . (T_T)(bulong:) heheh. naiiyak ako para kay master at hindi para saken. kay mam anna kasi sya mapupunta e. biro lng ulet, alam mo namang idol ko si mam anna at magiging masaya ako para sa kanilang dalawa. . .ahm, may lubid ka ba dyan? at baka may silya ka ring pwede kong tungtungan. kung meron, pahiram naman o. babalik ko rin noh! prameese as in tlga. hay kiiro, anuman. anyway! nice update! yay. ayan, shige, un na lng muna, mejo bangag ako ngayon, (lagi naman e) babay na! ()
Takari-san chapter 6 . 10/25/2003
Ang cute ni Horo Horo WAI! MAHAL KO TALAGA HORO/TAMAO! hay... sweet talaga to
GoddessLD chapter 6 . 10/24/2003
Such hard work for Tamao-chan. Update soon!
87 | « Prev Page 1 .. 2 3 4 5 .. Last Next »