Reviews for One Big Family
Kamuela chapter 15 . 11/13/2003
well that sucks, Dom tied that guy: Jack. what kinda name is that? Jack. Bor-ing... neways, great chapter, and i hope ya update soon, aight? peace out~!
BleedingPolaroid chapter 15 . 11/13/2003
Love it gurl, update soon
Sweetest Addiction chapter 15 . 11/13/2003
Hey girl i like that smal small action u got goin on there btw D&L LMAO i hear'ya, i know still on frist day adn all i got hope! im still here am't i? LMAO update soon

~f-l~
CaptainCookiesSpaceShip chapter 15 . 11/12/2003
Great new chapter gurl!
nighttime writer chapter 15 . 11/12/2003
HAHA! Nice job Brian. Ok good job on this chapter. Good update. Keep up the good work.
Shortnshort chapter 14 . 11/11/2003
Great Story is Dom gonna to win or is Suki going to kick his ass
WeirdKat chapter 14 . 11/6/2003
I have a lame theory. Is "Jack" Beth?

This story is kick arse!
Sweetest Addiction chapter 14 . 11/5/2003
Hey, yes i am dom and letty starved like just a day ago i went to check out who updated on fanfiction and allt eh stories without letty and dom together weren't and damn im mighty glad u updated! yayy! lol not soo many stories got'em together thats why i write my won stories now adn read the ones tehre not in...wit sum exceptions ;) update soon aight peace*n*luv

~anjel~
Kamuela chapter 14 . 11/5/2003
oye! it's great. luv it chica~ ;) but 1 thing- y doesn't tej race? is that an important thing or something? cuz if it's not i'd like to know plz. peace out & update soon
Jax33 chapter 14 . 11/5/2003
Brian and Letty spoke! This is probably the first Fast and the Furious fanfic where they have actually spoken to each other. THANK YOU! Hopefully there will be some more Brian / Letty lines soon. As for the chapter it was great and I look forward to your race scene (is Dom racing with Suki's pink car?). Whats happend to Rome? Really happy that you have updated so soon and hope you update as quick with chapter 15.
gigles2003 chapter 14 . 11/5/2003
Of course Brian drives a normal car. He's a PI for crying out loud. In his line of business, you really don't want to be noticed. LOL.

Anyway, good chapter. Loved it. Can't wait for more so, update soon. Thanx - gigles
greenglowchassis chapter 14 . 11/5/2003
hahah i loved the end! im a big suki/tej fan cuz in the movie their offhand flirting was so cute. keep it up cuz i promised id review!
greenglowchassis chapter 13 . 11/5/2003
SORRY SORRY SORRY SORRY! i really am reading the story! i just didnt have anything original to say cuz its all so good! but i promise ill review from now on. i know how it is, if people dont review you dont even know they're reading it. too bad they dont have a hits counter for the stories on this site!
CaptainCookiesSpaceShip chapter 14 . 11/4/2003
Great chapter! and of course your forgiven Iwasn't even mad at you its no big deal!
BleedingPolaroid chapter 13 . 11/3/2003
I loved it update soon
136 | « Prev Page 1 .. 2 3 4 5 6 7 .. Last Next »