Reviews for The Teen Titans Diaries
Silver Dragon chapter 1 . 4/27/2005
I enjoyed the story a lot, you got Starfire, BeastBoy, and Robin down. But Raven does show a little more emotion then that, she has the occasional laugh. And do you hate Cyborg?
SavvyD chapter 15 . 3/28/2005
wowy i really loved this! awesome!
Green Energy chapter 15 . 3/19/2005
dude that ruled i started at 10 and now it is 11:14 and that is good b\c when i read i good storie it takes me longer to finish lol keep writing more stories
Wingedwisdom chapter 15 . 3/12/2005
I'm too lazy to log in but I just LOVE your story! But, I'm a Robstar fan AND BBrae fan and you didn't have much Robstar parts in it...they didn't even get engaged at the end! Man...ah well, I LOVED your story anyways!
Miss Kay-chan chapter 3 . 3/6/2005
*Turns into a robot and speaks in a robot voice* I. LOVE. YOUR. STORY. KEEP. UP. THE. GOOD. WRITING. STUFFIEZ. AND. I. WILL. NOT. KILL. PEOPLE. *Turns back into Preppie Retarded self* YAY! Love love loved your story...I think...?
Destiny-Scouts chapter 15 . 2/26/2005
Hi again! I had finished reading Cuboard Love and thought that I'd stop by your profile and check out other stories you'd written and let me tell you that YOU ARE AN AMAZIG WRITER AND OMG THIS STORY WAS ON OF THE MOST INTERESTING AND BEST STORIES I'VE EVER READ! It's going on The Destiny Scout's Favorite Stories List! And that many stories have made it to our Favorite Stories List, so be proud! I was on the edge of my seat the whole duration of the story and I loved how everything fit and how you kept up the personility of each of the Titans! I almost died laughing because that's what this fic did: made me laugh myself blue in the face and then my bro started shaking me and yelling at me to breathe and shut up. hehehe It was certainly a very entertaining and well written story and wow this is a pretty long review. lol
gladdecease chapter 15 . 2/20/2005
Brilliant.

I know, you're sick of reading all these reviews for stories of yours that are so old you've almost forgotten what they are about...tough! I must speak my mind when a good story I find!

The last chapter being in bold was slightly annoying, and putting Raven instead of Robin in one of the earlier chapters bugged me; other than that, no grammatical or spelling errors! *parties*

That's good; I cannot stand a story with bad grammer / spelling, even if it is excellent.

Anyhoo, loved the story, loved the dog and cat, loved the pairings, thought ZoƩ was cool...that's all there is to say!

Jaa, mata!
Mr. Alice chapter 5 . 1/31/2005
Cool. Update.
Belladonna Kyle chapter 2 . 1/25/2005
Mwuhahahahahahahahahaha! Come on Rob! You can do it! This story is very amusing, keep it up!
stackles chapter 1 . 1/3/2005
wow, lol, this is kinda funny :) ill probably have to read more tomorrow, ive got lots of home work :(
Twirly chapter 1 . 12/31/2004
Oh My gosh. I read the first chapter, and my sis kept running over asking me why I why laughing so hard. Gotta love weight jokes! I don't appreciate "language," but otherwise, I love this story! Too funny!
The Apple of Discord chapter 15 . 12/28/2004
OMG the perfect ending to the perfect story!
StarryNightT chapter 15 . 12/28/2004
wow! that was a really good fic! i liked it a lot i had seen it in other peoples favorites and i finally decided to read and i really like it! i think that it would have ended better though if robin had said tat he was planing to ask star to marry him think would have been awesome! but i liked the way it ended anywayz happy new year! byez! oo! teen titans is on! revolution! awesome! byez! :)
The Apple of Discord chapter 3 . 12/28/2004
oh fun!
The Apple of Discord chapter 2 . 12/28/2004
Too Cool to care? this is too much
724 | « Prev Page 1 .. 8 9 10 11 12 13 14 21 .. Last Next »