Reviews for Define:Date
riceflower3 chapter 5 . 1/17/2014
(Shaking head) poor Inuyasha. Always jumping to conclusions. .
Like your story. It's funny. D
Karichi chapter 8 . 10/26/2006
aw kawaii
Karichi chapter 7 . 10/26/2006
ok wow lots of yelling ; lol
Karichi chapter 4 . 10/25/2006
haha...die hobo! lol ok dont die just get lost- ok? ok! bye!
Karichi chapter 3 . 10/25/2006
*whipes screan* lol i spit on it from lol-ing so much hahaha god me love miroku and inu is gunna freak! haha
Lady Arabella Malfoy chapter 8 . 6/2/2006
Yeh, that was difinetely sweet. When I read the summary I thought it would be a bit more extreme, but it was still very nice.
My-Crazy-Awesome-Sox chapter 8 . 5/27/2006
AW! That was cute! Nicely done.
DemonicxHanyou chapter 8 . 3/25/2006
Omg! That was so adorable! PLEASE!
Lunar InuYasha chapter 8 . 9/26/2004
AW that was soo Kawaii! lol i loved it.. very cute! the ending was perfect...i was smiling the whole time

Lunar ~.
Harpsica chapter 8 . 9/12/2004
AW...that was SO cute! I LOVED IT!
Cosmik chapter 8 . 2/29/2004
Sorry i took so long to review... _
Well, the final chapter was so sweet!
The perfect romantic ending for this great story!
Keep up the good work (and keep writing kagome/inuyasha pairings)! _~
_Cosmik_
cbear2006 chapter 8 . 2/24/2004
oh my gosh that was so cute _ i mean this isn't english class so i won't correct crap but i mean it was so cute lol! i really liked that story _ good job hun
curlycat chapter 1 . 2/24/2004
I love it! It is so funny the way Inu thinks Kagome is going to get married to "hobo".
cittycat chapter 3 . 2/18/2004
ok well I like it so far...you have had a lot of reviews i am new to the sight and my friend said to read yours...she is soul'sheart shattered...um yeah well I am working on mine but i dont know where i am going with it
MaxyInc chapter 8 . 2/9/2004
Wow that's great. I love your story. Keep updateing with your others please!
69 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »