Reviews for Valentine's Day is Weird
Mrs. Yami Bakura Ryou chapter 1 . 1/24/2006
OMG! That was very ironic! Totally unexpected. Lol. That was funny and cute! .
yamiKistune chapter 1 . 11/10/2005
Yes Valentines Day is celebrated in Japan. But the girls (or girlish guys to their boy friends) give valentines. _ And on March 14th is White Day. When someone gives presents to whoever gave them valentines. (Basically White Day is giving out thank you gifts)

Maybe you should write a quick next chapter about White Day. (hehe)
x se chapter 1 . 2/22/2005
Dear Ra... I feel so sory for Bakura-sama.
BleedingHeart chapter 1 . 1/23/2005
BleedingHeart:That was soo...Funny! lmao. Seriously...my ass did come off. o.0;; j/k

*dances in celebration*
difficile chapter 1 . 12/6/2004
*blink...blink...* okies...that was queer...

YAMI 'KURA, DARLING! I WASNT PEGSY! IT WAS ME WHO WROTE IT! *glomps 'kura*
DarkShadowFlame chapter 1 . 4/8/2004
That was incredibly funny! Really, really, really funny. Go you. _
cowthreesome chapter 1 . 3/25/2004
bweh! heehee funnynes
thegreatblsama chapter 1 . 2/18/2004
BL: *falls on floor laughing* *wipes tear away* that was so good! I was actually thinking that the person giving notes to him was Ryou! But...HAHAHAHAHA! *falls on floor again*
Bakura: *rolls eyes* it wasn't that funny.
BL: YES IT WAS!
Bakura: *turing beat red*
BL: Shoudn't you go see him! Your little "Peggy-kun"! HAHAHAHAHAHAHA!
Bakura: *turing even redder* *tackles her* SHUT UP!
BL: *still laughing while getting the crap beat out of her*
abrandnewboom chapter 1 . 2/17/2004
Evil, evil, evil.
But so cute anyways!
And your first yaoi! *huggles* Yaoi! All should love yaoi!
Why do we torture Baku-chan so much?...
Later,
-evilcourtney (or Kari if you wanna think about it in a more MSN group way...)
Molly-Chan the AnimeGame Fan chapter 1 . 2/16/2004
O_O
Yami: ...
D: o_o
A: ._.
Yami: WAHAHAHAHA! *falls down laughing* XD WAHAHAHAHAHAA!
A: That...
D: Was just nerferious
Me: And that's a lot when it's coming from D's mouth
A: *shudder*
Yami: XD But...it's...just so funny!
Me: - And cruel
A: o_o
D: I think I'm going to be wide eyed for a while
Yami: *laughing*
Me: ...Mee, nywways, that was pretty silly. But I liked it, glad you made it!
Kaira-chan chapter 1 . 2/16/2004
To tell the truth, I thought it was Yami ;;
Lol XD Very funny though. A shippage I would not ever expect to see. I love it **Glompage** Thank you...
...and if you're reading this right now...
WHY AREN'T YOU IN BED?
Neferet10210 chapter 1 . 2/16/2004
Me: XD AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Bakura: XC IT'S NOT FUNNY!
Me: Heh, heh. Good story. Creepy. But good.
dream-eater-is-hungry chapter 1 . 2/16/2004
what? why not bakura x ryou(i'm a sucker for bakura and ryou pairings) *sniff**sniff* anyway, nice job...though i didnt expect it to be Pegasus who was sending those letters.