Reviews for A Valentine's Day Story
Princess Leyla chapter 1 . 3/31
REFERENCESSSSSS
Jess-Jesse1463 chapter 1 . 8/17/2011
iGot Lost ... Good Story, tho. :]
pisceanchic101 chapter 1 . 8/9/2011
Wow, I just wanted to say that this story was really awesome. The way you wrote it and worded it, the plot, the twists, everything was just great and wonderfully creative. Nice job!
raven i swear my real name chapter 1 . 6/14/2010
hoo kay, um, nice story! he he he... good ju- uh i mean la- no no no! i mean good job! he he he! so uh, bye!

*runs off*
noname00 chapter 1 . 7/13/2008
i loved it
Final Fight chapter 1 . 6/11/2007
Wow... That's the most original take on 'Groundhogs Day' I've ever seen...

Dammn...

Well anyway - I'll be sure to check out some of your other stuff!
monique chapter 1 . 12/20/2006
wow that story was long it made my eyes hurt you're quite patient in doing the de ja vu kinda story
this account will be dead soon chapter 1 . 6/13/2006
**Cheers**

YAY!

Great story!
inthetardiswiththetylers chapter 1 . 5/25/2006
Oh my friken god... that was the LONGEST one-shot ever...

BUT it TOTALLY RULED!
Amarin Rose chapter 1 . 5/9/2006
A fun little Valentine's romp. I like how it was Robin and Raven together that defeated Goth.
Calamol chapter 1 . 12/30/2005
I love this story very much.

Sincerely

Rachel
janedoe091170 chapter 1 . 11/25/2005
Wow...I was originally thinking 'Ohh, great, a Valentine's Day ripoff of Groundhog Day,' but it actually turned out to be very well-written. A nice concept.
Dangerproneredhead chapter 1 . 5/13/2005
Wow, I didn't review this one either? I really must've been out of it.

I remember you entered this in the first FL Valentine's Day contest and won with it. It rightly deserved it too, because this story is an outstandingly unique and enjoyable read.

The concept itself, while being modeled after Groundhog Day, has been taken and flown with. The story's well written, just like all the others, and it's not boring at all! Plus the added bonus of R/R-ness, while not the main focus, is aprreciated.
Kick-Me-When-Im-Down chapter 1 . 2/6/2005
OMG This is amazing. It's one of the best stories I've every read. The plot was great, and the signature! I would never have thought of that. *throughs roses at you* Bravo! Bravo!
PnayBabyGurl chapter 1 . 1/10/2005
I'm not sure if I reviewed already or not because "Review History is currently disabled' but I do remember reading this. I loved it! Written very well and I liked the mix of a little mystery. This fic also reminded me of an episode of Xena that I saw... Haha ;P I liked the part when Robin said "She chose me" Hehehe I just went "aww" to that. P Keep up the great writing!
54 | Page 1 2 3 .. Last Next »