Reviews for Shadow in the Night
wanderingwarrior chapter 8 . 6/8/2006
Awesome story! What happens next? Please update soon! I really want to know what happens to Mia and Issac!
DarkElf6 chapter 3 . 9/16/2005
HaHA! I hath returned to harass you some more!

*pokes Capito*

C'mon, c'mon, c'mon,c'mon,c'mon,c'mon,c'mon,c'mon,c'mon,c'mon,c'mon,c'mon,c'mon,c'mon,c'mon,c'mon,c'mon,c'mon,c'mon,c'mon,c'mon,c'mon,c'mon,c'mon,c'mon,c'mon,c'mon,c'mon,c'mon,c'mon,c'mon,c'mon,c'mon,c'mon,c'mon,c'mon,c'mon,c'mon,c'mon,c'mon,c'mon,c'mon,c'mon,c'mon!

;_;

I give up...

lol
DarkElf6 chapter 2 . 8/9/2005
If I harassed you long enough, would you update this bloody story?

lol!

Hope you are enjoying your vacation, though I know if you ever read this, it will be over... Yeah, I bet that depressed you.

M, this inspires me to write a vampire fic... I wonder if i should try YGO again... *mumbles to self*
Mercury Gold chapter 8 . 8/26/2004
interesting... and sothe plost thinckens... ack! i hope nobody gets killed, cuz their just so cool! but then again, this isn't my story, so i leave it in ur capable hands! GOOD LUCK WITH THE REST OF THE STORY, AND CONTINUE SOON, CUZ I WANT TO NOE WHAT HAPPENS! ;D

~*MG*~
Waffo eater chapter 8 . 8/17/2004
Yay, vampire fic! Mia's not doing too much so far... Update!
DarkEllf6 chapter 8 . 8/13/2004
finally! i liked the way that you described the powers of the vampires... and i wonder who's going to be the unlucky human to get stuck with the venom...

YDE: maybe you, baka.

um, neways, update soonly!
HIDING FROM CHLOE chapter 8 . 8/11/2004
It's been a while, hasn't it? Well, I'm glad to see that you're still alive. I wouldn't want a story like this to just randomly leave us for that void on the other side of the recycle bin...
FanKnight chapter 8 . 8/11/2004
YAY now some Isaac and mia Action! UPDATE SOON!
FanKnight chapter 7 . 8/11/2004
Update! ISAAC AND MIA!
Andrew chapter 7 . 6/13/2004
Really good. Please make it longer.
flamethrowerqueen chapter 7 . 6/5/2004
This just keeps getting better and better. Picard and Feizhi as vampires? I couldn't imagine it better. This is definitely going on my Favorites.

}; -)

sorry, had to put in the evil face...
DarkElf6 chapter 7 . 6/5/2004
poor Feizhi... poor little vampy.

YDE: ... don't say that, you idiot.

whoops. at least i finally got to review; something is wrong with and it took me forever to read this chapter.

but it was worth it. i wonder what other powers you'll give the vamps.

YDE: don't call them "vamps". that is not cool.

whatever. update soonly!
HIDING FROM CHLOE chapter 7 . 6/5/2004
Alright, now I KNOW I'm the first reviewer, 'cause I got this AA while I was reading another message. But it's good! Is the redhead Jenna?
Sir Pudding chapter 7 . 6/4/2004
This is a pretty good fanfic. Not the most cheerful one i've ever read. though. ;). Have noticed a few typos though. And some of the characters, namely the hunters, seem a bit...stiff to me. It may just be I can't imagine Alex with an austrian accent, but there's just something weird going on there. Other than that, it's pretty good.

On a side note, have you played Disgaea: Hour of Darkness? A few things in here, like in chapter 7 when Feizhi calls Isaac the next 'prince of Darkness' and Isaac's overall behavior stikes me as being similar to Laharl from Disgaea. Oh well.

Keep on writing!
Link015 chapter 7 . 6/4/2004
Yay! Another vampire fic! This ties with Mercury Gold's one. The only thing that irritates me about her's is that she keeps on doing evil cliffhangers, but you won't do that, right? Anyway, I love vampire fics! I'm making my own, for Fire Emblem! It's different, yeah. But I love this one! It's good!

Mia: I'm so special!

Farina: Stuff it.

Rebecca: Don't brag.
44 | Page 1 .. Last Next »