Reviews for Dear Foolish Little Brother
Dr. Valentine chapter 1 . 8/11
This is both more humorous and sadder considering what we now know about Itachi.
mastercheif1229 chapter 1 . 8/9
lol
LadyChisana chapter 1 . 7/23
I think this is my third time reading this. Still as funny as ever
FrickFrac chapter 1 . 6/25
holy shit this is nearly as old as I am :00000
erikalu53006 chapter 1 . 6/11
I love it!
NarutoAdmirer21 chapter 1 . 4/13
Hahaha wow that was hilarious!
I loved it hahaha
Hahaha these are such funny and strange conversations
I absolutely loved this!
sasufan11 chapter 1 . 3/21
Very well written. This has the dark humour vibe. :D
Genesis1212 chapter 1 . 1/16
Still hilarious even after all these years.
catherine01 chapter 1 . 1/7
It's been more than a decade since this was published but still GOLD
boiofthebitchvariety chapter 1 . 12/31/2019
Absolutely hilarious
KINGShaheed chapter 1 . 12/22/2019
lol
Coolfire30 chapter 1 . 8/14/2019
Lmao. Reread this Again and I still fucking love this.
Ejemoreh chapter 1 . 8/1/2019
This is the best thing I have ever read.
Spirit Seer chapter 1 . 7/22/2019
I laughed so hard that I actually started crying. xD Complete crack, but wonderfully brilliant crack. I'm only sorry that it ended so quickly. Thank you for making me laugh so hard. It was wonderful.

"Your given name is Elmer." ROFL
LoganTheLoneWolf chapter 1 . 2/17/2019
3/5
1,822 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »