Reviews for Legolas Goes Crazy
Zinka17 chapter 2 . 1/14/2013
Add more!
Miyuki Tanaka chapter 1 . 8/14/2010
ROTLOL, LMAO, LOL, and any other was to say 'Fucking HIlarious"!
RecklessWonder chapter 2 . 4/21/2009

Thank you so much for making me laugh. Ignore anyone who gives stupid, hateful comments if they disliked it so... Why comment?

Funny as hell.
nino chapter 2 . 8/8/2005
What's the point? The Story is called Legolas goes Crazy, but it's Pippin most of the time...HUH?
nino chapter 1 . 8/8/2005
That's a little scarry! ...Ew!
themagnificentsupershay chapter 1 . 6/14/2004
! Why didn't i think of writing something like this! Awesome! I really liked the end! Man that sounds like fun!
Me chapter 1 . 5/2/2004
This shit is STUPID! What a waste of internet space! What the hell is the matter with you?
thebarrowwights chapter 1 . 4/29/2004
W. T. , don't get me wrong, but man! i have to say it again: WTF?
whaaaaaaaaaaaaa chapter 1 . 4/28/2004
i guess there wont be a second chapter considering you killed off every freakin character possible! DAMN YOU TO HELL!
neway, Leggy isn't like that...i would know, he's my husband...
and don't try to tell me he's not...i already have enough mental problems...humor me...
~mrs. greenleaf
Lucid Hollow chapter 1 . 4/22/2004
thats was really good. the bluntness in the way you described the story made it much more funny. theres not really much too say besides i really enjoyed reading it.
p.s the ending was the best part
Obscura Wilde chapter 1 . 4/21/2004
LoL That was funny! I cracked up laughing!