Reviews for Opposites Attract
Simplicity-Shitsuboku chapter 8 . 10/13/2012
His spidey senses are tingling! Lol.
Simplicity-Shitsuboku chapter 3 . 10/13/2012
You wouldn't happen to be a fan of the Inheritance Cycle would you?
xyugiohluvrx chapter 23 . 11/21/2010
Awww this fanfiction was awesome! But I have a question if you don't mind. Where did you find the words to Kaiba's and Deborah's sorcery battle? I need some Ancient Egyptian words too but I can't seem to find a site for it. Thanks in advance. Again, great story.
DikeyMoMoJeter chapter 16 . 1/23/2006
Princess and the Peasent will be great, please write!
Salanti chapter 23 . 11/24/2005
Love the story. Perfect story, though its sad Amber had to go though all that. I loved the part of Mokuba with the Gun! you are now on my Author alert!
Liisha2theMoon chapter 21 . 11/13/2005
Liisha2theMoon chapter 20 . 10/12/2005
UPDATES MAKE HAPPY... THANK YOUOUOUOUOUOUOUOUOU! .0 I'm sorta confused but this update was reaally good!
SirisAnkh chapter 19 . 8/14/2005
Bakura snap the twig! Baka-bear snap the freakin twig! Lmao I like this chapter though short and Joey and Tristen playing goldfish at a time like that sounds like em but I woulda thought Old Maid sound more like their game. Or gambling? LoL Can't wait for an update!

Mystical Blue Silver Roses chapter 19 . 8/7/2005
um... bakura or the guards i guess
Liisha2theMoon chapter 19 . 8/6/2005
YOU UPDATED! I'M JUST SO HAPPY! YAY! he eh he hyper!
Silver Fantasy chapter 18 . 7/30/2005
What can I say? Very good.
Liisha2theMoon chapter 18 . 7/18/2005
I'm sorta confused, but I like it. It keeps getting better!
SirisAnkh chapter 18 . 7/16/2005
Oh, ok! I kinda get the sneaker thingy now. LoL Thanks for answering. You mentioned something about the Harry Potter thing at the end. Which book exactly was the Weasley clock explained in? This chapter was kool and really can't wait to see what happens next. Are you going to focus more on Kaiba/Amber on the future chapters or on the others trying to find them? I think it's just funny at the times you focus on Kaiba and Amber together at times for some odd reason. Hope you update soon!
chii576 chapter 18 . 7/16/2005
hey i like it its great. i cant wate for u to up date it. byebye:)
chii576 chapter 17 . 6/23/2005
hey i love it. its great. i cant wate to read the next chapter. dont stop :) byebye:)
49 | Page 1 2 3 .. Last Next »