Reviews for Lustful Desires
TheIcyLotus chapter 3 . 8/18/2007
narusaku is good
i-x3-shikamaru chapter 3 . 12/16/2005
sasusaku is the best
Jaques chapter 3 . 8/23/2005
NaruSaku, and an update would be much appreciated
Lord Kakashi chapter 3 . 5/13/2005
Hey

I think the Best couple would be Naruto and Sakura, Besides I like your story so far, continue the good work :)
Lain. H chapter 3 . 4/14/2005
If it was a NaruHina that would be quiet nice
broken down dog chapter 3 . 2/28/2005
NaurHina! plz! i luv them together!
Mystical Angel chapter 3 . 1/29/2005
OMG! UPDATE UPDATE UPDATE! Thia is so damn good! You have to update!:D
Naruto-926 chapter 2 . 12/19/2004
PLease make it Naru/Saku, PLEASE and update soon I need to read chapter 4!
Naruto-926 chapter 3 . 11/15/2004
NARU/SAKU NARU/SAKU NARU/SAKU NARU/SAKU NARU/SAKU NARU/SAKU NARU/SAKU NARU/SAKU NARU/SAKU NARU/SAKU NARU/SAKU NARU/SAKU NARU/SAKU NARU/SAKU NARU/SAKU NARU/SAKU NARU/SAKU NARU/SAKU NARU/SAKU NARU/SAKU NARU/SAKU NARU/SAKU NARU/SAKU NARU/SAKU NARU/SAKU NARU/SAKU NARU/SAKU NARU/SAKU NARU/SAKU NARU/SAKU NARU/SAKU NARU/SAKU NARU/SAKU NARU/SAKU NARU/SAKU NARU/SAKU NARU/SAKU NARU/SAKU NARU/SAKU NARU/SAKU NARU/SAKU NARU/SAKU NARU/SAKU NARU/SAKU NARU/SAKU NARU/SAKU NARU/SAKU NARU/SAKU
shawna chapter 3 . 11/6/2004
sakura and naruto all the way! whoo! oh and uh...YES I REMEMBER! your story is fabulous! Exhilirating! AMAZING!

keep updating please!
Astly-Hina-chan chapter 3 . 10/28/2004
So... Naruto didn't know that he saved sakura? or did he? And will it be Narusaku? sorry but i'm not interested on such pairing
Crimsomredeyes chapter 3 . 10/24/2004
I think it is good as it is and the answer to your questoin about the pairing I think it would be best to be NaruSak. Why? Hmm because I am a big fan that hope for both of them to be together. Since Naruto works so hard to get Sakura's attentions and all. But like all the story or anime I've seen. The good looking guy with all the flashy move always end up with the not so good looking guy's crush or lover. It makes me mad beyond comprehension. But keep it up! I'll be cheering for you. ;P
Haku Aka chapter 3 . 10/24/2004
Great chapter I would like it to be NaruSaku plz update soon.
Astly-Hina-chan chapter 2 . 8/28/2004
Hahaha is she blind? Well, I actually don't like Sakura, um... honestly I hate her (no offence). I just feel like reading your fic,... now now am I just nice? update soon :) Oh and yeah, will there be any one sided HinaNaru here?
SpiritGoddess chapter 2 . 8/27/2004
Poor Naruto! T_T She still hates him . Man I still don't undserstand the baseof 10 thing... the answer made it more confusing lol! Which is why I hate math! - When is the lemon coming? Yes I declared it I'm perverted XD lol! Keep up the good work Tari-Chan! Always a fan!
26 | Page 1 2 Next »