Reviews for Did Too!
Munna chapter 1 . 10/19/2016
Great Dick and Roy with a side of Donna bit, just like those two to get into an argument over something like that and to have Donna have to break it up.
WraithFaithUnstable chapter 1 . 10/13/2016
Some times even superheroes have to be dumb kids! This was fun! I really like this, great job!
Nightwing'snight chapter 1 . 11/25/2013
it's hilarious and I love it
turret towers do tower chapter 1 . 9/5/2013
made me laugh so hard in the end
DanielCrayon chapter 1 . 6/10/2012
Hahaha the ending is priceless! XD :3 excellent as always!
PJ Zatken chapter 1 . 10/25/2011
lmao...can't help but chuckle about this one. Donna's right..they are a bunch of kids...and enjoyably so...lmao...
shad0wraith chapter 1 . 8/11/2011
Soooooo Roy and Dick, good job!
Ne'ith5 chapter 1 . 11/15/2010
LOL! Loved it!
Courtney chapter 1 . 9/23/2010
Funny
Princess613 chapter 1 . 12/17/2009
Men!
RoXaS707 chapter 1 . 2/3/2009
awesomeness!XD
Nobodyknowsmenow chapter 1 . 2/18/2007
LOL! ROFLMBO!

I can So see this happening! Great job!
Creative Spark chapter 1 . 12/14/2006
Liked this one too! I like your comedy write more, demand it of you!

cheers,

-Creative Spark
Amarin Rose chapter 1 . 2/11/2006
*snerk* Dick and Roy do have that best buds/best rivalry vibe going, don't they? :)
Rosadina chapter 1 . 10/28/2005
Loved the last few lines. You had me laughing out loud there. Great story that's going in my c2!
27 | Page 1 2 Next »