Reviews for Heroes
Wave Maker chapter 8 . 1/2/2005
Three words: Write, Write, Write.
Catty Engles chapter 8 . 1/1/2005
I'm glad you've continued. But you got me thinking about the Beauty and the Beast thing, you know who Starfire is cut out to be? Christine from the Phantom of the Opera. Eh, I konw it's too late now, I just had to say it. Robin is /so/ corny, but hey, that's him i guess. "You...no...work" haha, I laughed at that, yes I do like the worldly Starfire nowadays. But I'm eager to get back to Beastboy! More lovey dovey, you've satisfied the action lovers now get back to the romance lickety-split! Very good writing, I'm enjoying it!

-Cat
Exiled-Knight chapter 8 . 1/1/2005
Go Nightwing, go Nightwing...great chapter, I love Nightwing chapters :D. And, this chapter seemed to be written even better than the last, which is quite a feat. The cliffhanger was great as well, can't wait until the next chapter. Happy New Year!
Lauren1792 chapter 8 . 12/31/2004
hey blowfish, its me again. nice chap, it was very... interesting? im kiddin it was awesome. i feel bad for poor nightwing, but his loss in fightin, is my gain in learnin more about how i shood develop my plot. your assumptions were correct, i am a writer but i just started my fic so its not really good yet. now chap 5 is where the action comes in. sadly, i'm just working on chap.4 *sniffles*. i wood appreciate those tips, n anytime ur bored n wood resort 2 anything, read my fic. A Continuation from Scratch (i no the name sounds corney, but i was half drunk when i came up with the title. again, kiddin).

-Lauren
TIGERGRRrr chapter 8 . 12/29/2004
lol thatwas sweet! update soon man!
TTJLFan chapter 8 . 12/29/2004
Clifhanger? How could you? ARRGH! You must update very soon! I'll even give you pizza and cookies! Great chapter also. Loved the Nightwing packed action. Update!
K9 the First chapter 8 . 12/29/2004
HOO BOY! Dick's in some SERIOUS crap folks!
cRiTiC123 chapter 8 . 12/28/2004
its still great! wheres all be bb/rae stuff gone?
The Apple of Discord chapter 8 . 12/28/2004
o, I am very exited for the next chapter! I also have a feelin' that sompin similar is going to happen to Raven!
Magpie's Lament chapter 8 . 12/28/2004
-random fangirl shreik- EY!

Winter Break is teh best, ne? Plenty of time to write.

Yay. I'm an official fangirl. -scurries off to make a button-
The Apple of Discord chapter 7 . 12/28/2004
OMG! That was an awsome chapter! It was sensational! the mix of Angst and romance was the best yet!
The Apple of Discord chapter 6 . 12/28/2004
No, I have not seen Napoleon Dynamite, but I so badly want to, a friend of mine said it was absolutley Halaroius! I didnt catch any mistakes! Congrats! It was simply a marvelous chapter. I will need to cut short this review though, because I have a few more chapters to read!
StarryNightT chapter 8 . 12/28/2004
ek! don't kill nightwing! get him out of there unharmed! have star save him or something! hey... that would be cool to have star come back of coarse she would have to wear a mask or somthing so no one would know that she was star the actress... but i think that would be cool. anyways FINALLY AN UPDATE! i've never reviewed you before no this story 'cuz i didn't have a name on this before and i didn't kow that you didn't need one when i first came here but still.. UPDATE UPDATE UPDATE! you left me with a cliffy so you update faster than before or i'll be sad... cuz i NEED TO KNOW WHAT HAPPENS NEXT! well i g2g happy new years! :)
Rose chapter 8 . 12/28/2004
NO! DICK! DON'T DIE!

i would teach at school! yeah! i would be the teacher who all the kids hate b/c i would be strict and hit randome kids in the halls. PURE BLISS!

lol! YAY YOU UPDATED! HURRA FOR YOU! i wish starfire would go back to being a hero. she was so much cooler, then. that code thing that the teen titans have is wicked awesome. at first i was confused, and then i read it again and got it. PLEASE MAKE STARFIRE BE A HERO AGAIN!

wow, you answered a lot of peoples reviews! I HATE IT WHEN AUTHORS DONT! it makes me not want to review, unless to complain about them not updating!
Rose chapter 7 . 12/28/2004
roar. update, or suffer the wrath of Somara. (it's from the movie: The Ring, if you haven't seen it then: SUFFER THE WRATH OF HUNGREY HAPPY BUNNIES! MWAHAHAHAHAHAAHAHA!)

in other words, it's been,like, a month. update, please, or do you hate us!
260 | « Prev Page 1 .. 8 9 10 11 12 13 14 .. Last Next »