Reviews for Truth Or Dare?
Guest chapter 1 . 12/15/2015
Wahahahahahahaha that was hilarious hahahahaha
Naviv chapter 1 . 1/17/2015
KAWWWIIII! LOVE THIS!
Guest chapter 1 . 10/3/2014
A sequel! A sequel! Yay! This was great! I can't wait for a sequel! :D
Prissycatice chapter 1 . 3/11/2014
can't stop laughing
lol
Fuji is really an evil XD
Seisyll chapter 1 . 7/8/2012
Sequel. Yes, yes. XD
adlesirk chapter 1 . 4/4/2012
xDD I almost died for laughing out loud and it's your fault Catto-chan !xD LOL so with the story,,it was really a great story!:P i'm your fan now!

*waiting for the next story :D
Asa ReMe chapter 1 . 1/27/2010
rotflmao! OMG that was hilarious! I wanna know what happens next, so please update soon!
Vinny chapter 1 . 6/28/2009
that was hilarious...i laughed a lot. Surprisingly there was very very little ooc. great job
Letyourmindsoar chapter 1 . 1/16/2009
That was hilarious!

You should make a sequel. D
genesis joy panem chapter 1 . 2/2/2008
MAN, YOU ROCK! THAT WAS SO ROMANTIC! I'M SO JEALOUS TO FUJI! I WANT THAT DARE!
eijiluver2.0 chapter 1 . 1/7/2008
interesting..._
Yami-no-Hikari-7 chapter 1 . 11/25/2007
HAHAHA! that was awesome! _ Fuji's so evil.

Momo: Ryoma, who do you love most in the world?

Ryoma: ...Karupin.

OMG, I laughed so hard at that part!
Yuki Taiki chapter 1 . 10/27/2007
hehehehe this is so like Fuji Shusuke a.k.a the evil tensai.I love this story PLEASE! write a sequel:3
Tammy chapter 1 . 9/26/2007
LOL

HILARIOUS XD

that is just so FUJI xD

haha Fuji Shusuke the evil tensai xD
shiki1696 chapter 1 . 8/15/2007
().()
60 | Page 1 2 3 .. Last Next »