Reviews for Miroku number 5
Demented Me chapter 1 . 10/16/2006
HAHA! this is AWESOME! Great job!
Aiel Rouin chapter 1 . 10/1/2006
that's funny
My Soul Your Puppet chapter 1 . 9/30/2006
MYFREAKINGOD! Was that HILARIOUS! I am still laughed and ya got me smiling like a retard here. LoL! XD I am gonna fall over and die of laughing soon! But you're doing good. Keep it up. I haven't laughed like that in ages. Later!

My Soul Your Puppet _
defuntaccount chapter 1 . 7/31/2006
Good for miroku XD
inukingsaprentice chapter 1 . 3/5/2006
funny dont stop writing

i can move it like tha you can shake it like that
obssesed-fic-fan chapter 1 . 10/10/2005
how old are you? your song fics are the best i LOVE this one but i think the ramen song will always be my favorite
Quiet-man-writing chapter 1 . 9/23/2005
Very funny.
Tusuke Kounami chapter 1 . 4/25/2005
This was simply wonderful! Don't ask me how I found this but I did and I loved it! I'm sure my best friend LuClipse85 was in absolute awe as well!

Tueske Koenami

'Annoucement': Mikuki, Tueske Koenami's other half is back!

TK: Say 'Hi' Mikuki...

Mikuki: HI MIKUKI! *grins*

TK: _; I hope that, that wasn't supposed to be funny. Cuz if it was I forgot to laugh...
a.leeZ06 chapter 1 . 2/17/2005
i love this songfic! it's so funny! i gtg watch white chicks but ill say bye!
Evfrosyne chapter 1 . 2/15/2005
OMG!Miroku, I luv yu!XP(not)
shelleysuicide chapter 1 . 2/3/2005
!

kami that was so funny im still laughing and if somebody else hasnt taken the position yes yes yes i will bear your child keep writing parodies i wanna sing more i have this song memorized thanx for makin me laugh i havent laughed like that in a long time! *toodles*

!
animearlinefreak chapter 1 . 1/25/2005
this is a cute song!1
spiketwo89 chapter 1 . 1/23/2005
thats funny so funny thats mirokus theme music
yosango chapter 1 . 1/7/2005
I just might bear your child if you tell me how to get to you
Sakurabana Shirou chapter 1 . 12/28/2004
wow... can I shake your hand. That was amazing. ::claps:: very very good. I couldn't stop laughing. The chorus was tremendously good. Keep it up! haha ::gives up car keys and house keys and hands them to you:: here it was so good, have these... XD
37 | Page 1 .. Last Next »