Reviews for Concrete Angel
Kitsuna Katt chapter 1 . 10/21/2005
'!'!'!'!'!'!'!'!'!'!'

Must ... make ... sequel ... hear me'?'!' Hope so! Ok, so the minute you post a sequel, cookies will pop up in front of you. If they don't, it's the damn factory's fault. They said the cookie boxes did that so, yeah.

SEQUEL PLZ'!'!'!'

~Kitsuna Katt~
venusguytrap chapter 1 . 9/5/2005
Umm... I might be a little late but... I WANT A SEQUAL!

Pwease...?
Icy Sapphire15 chapter 1 . 2/23/2005
But it's so sweet even though you killed him.
hikarinotenshi15 chapter 1 . 12/4/2004
thats so sad ;_; im still crying, plz continue with other stories, ur a good writter _
TriplePivotTurn chapter 1 . 10/26/2004
OMG! Sequel! did I spell that right?... oh well you get the gist of it... did I spell that right? Oh I don't know I don't care but that was bloomin' awesome! I loved the story! ANother story soon please please please!

_CHEERIO_
Dark Magician Girl Hikaru chapter 1 . 10/24/2004
A sequel would be nice, seeming that Ryou was killed! _;; It'd be nice if it was longer and more detailed though, so maybe the next one can be like that. *looks at authoress hopefully* See ya around. _~
Bakura on a bad day chapter 1 . 10/24/2004
Bobd:RYOOU Iwant him to be back to life he must come back pleasepleaseplease!
Sugar-Kat chapter 1 . 10/24/2004
O.O! That was so good and angsty! I gotta download that song now .; -waits-
artemis chapter 1 . 10/23/2004
yeah! do a sequel! please?
Le Petit Chaperon Rouge chapter 1 . 10/23/2004
OMG! this was great!

i won't sue you for killing Ryu _' but i DO want a sequel!
Esthern' EraguardiansofChaos chapter 1 . 10/22/2004
*sob* bring him back!