Reviews for This Is My Cinderella Story
Xtreme Nuisance chapter 2 . 3/22/2006
hm... ridiculously like the movie, BUT I like it. :) More please!
ghettohomegirl chapter 6 . 1/31/2006
the story is really cute and the actual movie ia awsome i hope u update soon. see ya
Mr. Garrison chapter 6 . 11/10/2005
Yeah. Quite a Cenderella story indeed
breezybabe1028 chapter 6 . 8/16/2005
oh god is this a good story please update soon!
FaintScent chapter 6 . 8/4/2005
Wow this is a good story!

luv it much!

love the based on the cinderella story thing

but i really need to ask some questions...

1. Does Faye have long hair is not how can she curl it?

exstentions?(sp)

2. What about the cute little heroic scene when Vicous harasses Julia and Shin defends her thing?

3. How would Ed know it's her but Julia couldn't figure it out I mean Faye's got purple hair that's really somthing that you can't really miss! LOL

well dat's all i got

lol

wonderful cheesy(not reall but you get what i mean right?) romance story so far

RR 2 u laytaz

amz

P.s. Loved your other story "The Will to Win"

BYE
suriru chapter 6 . 6/10/2005
Update soon! I finally got to reading the two chapters I missed. Awesome stuff.
Gip-Rik chapter 6 . 6/1/2005
AWW! HE MUST FIND FAYE-FAYE!
Gip-Rik chapter 5 . 6/1/2005
So kawaii! I like it! So super and awesome!
FlyingOnWingsOfCrazy chapter 6 . 5/14/2005
lolz nice motto mine is "flame me and you die" anywho, plz update soon
some mexican chick chapter 6 . 5/13/2005
awesome chapter _, but damn julia for gettin in the way _
Faye's Evil Twin chapter 6 . 5/12/2005
THIS IS BLOODY BRILLIANT! SO SUSPENSEFUL! VERY entertaining!
lydrel chapter 1 . 5/8/2005
very cinderella like!. i love that update.

tsk, but damn the cp, and fiona!

wa... nweiz stupid Spike, he haven't even

notice that faye was romani! rar!

cellphone to the rescue!

wahaha...

btw, i also love Ed here. Julia really

makes the world goes round... i hate her!
LilAngel123 chapter 6 . 5/6/2005
i'm not a particulary fan of this movie but you made this very intriging(is that how you spell it? lol)
Kendra Luehr chapter 6 . 5/5/2005
LoL, well how cool! The entire time I was waiting for her to lose her shoe, but it was really refreshing to have her lose her cell phone! What a creative way to have Spike find out who Faye is! Ha! Take THAT, Julia! _ UPDATE! ,~
babygurl101 chapter 6 . 5/5/2005
hey keep it up been waiting for a new chapter. please new chapter soon.
56 | Page 1 2 3 .. Last Next »