Reviews for Pillar of Lives
kate chapter 1 . 4/28/2011
Please put up chapter 2 soon and hurry
theauthor94 chapter 1 . 8/7/2010
Can't wait to read more!
Nekochan12190 chapter 1 . 8/2/2006
please update soon
kingleby chapter 1 . 4/17/2006
lol, yugi is so cute in this _
Ele Goddess of Elements chapter 1 . 10/15/2005
KAWAII! omg that wuz so cute!

Ele-chan
katTheCharmer86 chapter 1 . 9/14/2005
what happen's next?
Cody Thomas chapter 1 . 8/2/2005
OH this was so sweet! love at first sight! aw! I hope you add another chapter to this!
Akumu Nokami chapter 1 . 7/4/2005
Yay! Hooray for Prince Atem! Can't wait for more! Please update soon!
Master Elora Dannan chapter 1 . 4/7/2005
Snippet? Darn. Ah, well. UPDATE YOUR MAYI STORY ALREADY!
Abby -WCD chapter 1 . 2/23/2005
Rawr. - I like.
Aura Black Chan chapter 1 . 1/5/2005
Cute! Update?
Ril chapter 1 . 12/31/2004
Hehehe! Awesome!
YaoiYaoiYeah chapter 1 . 12/30/2004
aww...this is so wonderful and so sweet! _

I love it very much
Snow Angel chapter 1 . 12/30/2004
Yeah, so maybe it's short, cliche and sappy...I'm a sucker for that kinda stuff. Darn Yug's undeniable cuteness...*Creates yet another shrine to the chibi tenshi *
astitchintime chapter 1 . 12/23/2004
lol cute story, i look forward to the update _

and don't worry bout any clicheness, tis rather hard if not near impossible to write anything completely original :) update soon!

#kate#
24 | Page 1 2 Next »