Reviews for A Simple Lie
Lolita-chi chapter 1 . 10/7/2012
Please, you have to tell me, was it just a one night thing or did it turn into a relationship.
rosedreamer101 chapter 1 . 11/21/2010
OHH ! CAN I SEE THE PICTURE?
Mayotta.Nozomi62 chapter 1 . 7/26/2009
can i see the pic?

It was a good story...

a very cute story but i want to know what happens next...
animeloverangel667 chapter 1 . 3/11/2009
Can you email me the picture plz

I love the story it was so funny

My email is
Sheethkal Shahar chapter 1 . 1/28/2008
haha i loved it i so wanted more but seeing as how it is a oneshot and u left it for interpretation

i let my imagination do the trick

all in all it was a very good story and i liked the way you did it

haha im sure the policemen were happy

lol

cant wait to read more from you

luv Saiba

oh and btw can u send me the pic?

thnks now im off to read more of ur stories
Midnite.Kitti chapter 1 . 11/13/2007
Could I please have the link the to the Picture?

Great job!

:}
Kai-Cresent-Moon chapter 1 . 10/31/2007
I loved it. -Ish dazed-
Acaylee chapter 1 . 2/26/2007
Excuse the Paris Hilton but that was HOT!
GP06FR chapter 1 . 8/2/2006
I didn't noe I din comment on this...Heck i read this little "lie" 3 months ago...And i loved it the minute i read it!

U shud write more..And yes...This is DEFINITELY one of my Fav's!

Lotsa love

praty
Mei-Sara chapter 1 . 7/14/2006
oo... i wanna see the pic plz
silverbuggy chapter 1 . 6/29/2006
Um...kawaii means cute, right? I see it everywhere now, and I'm thinkin, "Kawaii must means cute!"
lady raiah chapter 1 . 6/24/2006
hiya! _ that was avery sweet story!
MizEvilBlossoms chapter 1 . 6/6/2006
Ohayo...

That was so... So... SO... KAWAII! KAWAII! And, well... KAWAII! _

I think I've seen the picture... but can you send it to me anyway? My e-mail is in my profile... but here, PLEASE SEND IT TO ME! THANK YOU! o.o

Oh, and PLEASE make some more! PLEASE! This one shot is just absolutely wonderful! Well done! D

Love, MzEvilBlossoms x _~
Sparkly Faerie chapter 1 . 6/6/2006
Cute!
Marine Brother Shran chapter 1 . 6/5/2006
Hmm...cute, very cute. Please give me the picture. My e-mail is listed on my profile.

Cheers Ja ne
31 | Page 1 .. Last Next »