Reviews for The Talk
Guest chapter 1 . 2/3
xD this was just BRILLIANT. Well done, well done indeed. Standing ovation. Absolutely hilarious one-shot. Marius was just too naive, and Courfeyrac's reactions were laugh out loud funny. I probably should not have read this in a public place, as many people gave me strange looks when I started laughing for (seemingly) no reason. Hahaha EXCELLENT. I can't even pinpoint my favorite part because it's so good. Seriously, great job. I commend you.
Barricade Butterfly chapter 1 . 3/24/2014
That was amazingly believable...:D
They were in character, and that was hilarious...
Sophia chapter 1 . 2/18/2014
Oh god, I'm never gonna be able to look at puzzles in the same way again...
Guest chapter 1 . 6/5/2013
Oh my God, this was so funny! All I could think was Nick Jonas being sat down.." Bees fly too. They are black and yellow"! Really good! Kisses
SunWillRise2340 chapter 1 . 3/21/2013
This is ridiculously funny! I love it...that Marius is so cute and innocent...and I also love the line 'My God, whoever thought that I would have to explain sex to a nineteen year old boy,' It made me laugh loads! Great work! :)
Little-miss-laughs-alot chapter 1 . 3/16/2013
Lol, poor Marius! He's so confused! ;P
Katherine Plumber chapter 1 . 11/28/2010
OKAY! THERE. ARE. NO. WORDS! This was abso-freakin'-lutely brilliant! SOOO hilarious! A VERY naive Marius and well, just Courfeyrac... makes for a GENIUS reaction! LOVED this fanfic! *Wipes away tear of laughter* Keep it up!

~Allie 3
Insanemistosingsmore chapter 1 . 6/24/2010
oh, that is RICH! And here I thought that M. Gillenormand was all about the crass jokes...
Inspector Karamazov chapter 1 . 2/24/2010
"Men don't wear dresses! Well, except for that time you-"

This is quite brilliant. I laughed out loud.

I adore 'Feyrac, and Marius' innocence was hilarious.
Enjy chapter 1 . 6/4/2009
I can definitely see this happening! Oh, Marius. Innocent, naive Marius.
Light3 chapter 1 . 3/2/2007
LOL!very original and very amusing!XD
Prieda Solo chapter 1 . 2/19/2007
This is great. Funny without being crude, and very believable.

Oh Maruis, you're so hopeless.
Smoltenica chapter 1 . 12/24/2006
Hahahahahaha! I love how innocent Marius is, and your Courfeyrac is absolutely... well... Courfeyrac-ish. (Casanova-ish, too, I guess. :D)

Anyhoo, merry Christmas, God bless, and thanks for writing this! It certainly gave me a laugh!
ponine-cosette chapter 1 . 7/12/2006
HAHAHAHAAHAHAHAHAHAH! SO FUNNY! I loved it!

"Marius paled noticeably. “Courfeyrac, I’m sorry, but I don’t like you that way…”" HAHAHAHAHA! omg that was awesome, im still laughing! remind me not to drink milk while i read funny fics...lol :) nice work, m'dear!
Blonde Shadowcat chapter 1 . 3/27/2006
HAHAHA!

Sorry, that was just...SO..FUNNY! Wow, I was literally doubling over with giggles. I was seriously concerned that I would draw attention to myself. Wow, you have a wonderful talent. It always amazes me at when people can so cleverly write a story and make it so...darn...funny!

Okay...anyways, great job, keep writing!
42 | Page 1 .. Last Next »