Reviews for Summer Technology
DreamFeathers chapter 1 . 1/25/2005
I was laughing in fits through this fic when i read it, and that's saying something. You have an INCREDIBLY AWSOME writing style and i LOVE IT!

I hope that you will continue writing more of yer humor fics! ;p
KawaiiMisha-san chapter 1 . 1/25/2005
LOL! THIS IS 3 WORDS! HI-LARI-IOUS! **Sticks you in faves** Ew...I hope Sakura is not really with Sasuke...XD should make a sequel you know..._
firefly chapter 1 . 1/25/2005
Who said crack couldn't be utterly priceless and hilarious...? *bursts out laughing*

"...uchihacest means... fan girls write about you... me... get... you know... together... kinda... get busy thingy, heh… Urm. Er."

*dies* "GET BUSY THINGY!"

I just imagined that coming out of Itachi's mouth, and started laughing like a mental patient on coffee-diluted prozac. *cries* The sheer simplicity of the fic made it extremely funny, and I LOVE the ending. I could imagine Kakashi standing there, looking all hopeful for a review. XD!

Poor, poor Sasuke...*shakes head* I think I love Itachi now. "Oi, Foolish Litte Brother" XD XD XD!

M...need more piccies of Itachi on the wall, next to all my Gaara and Kakashi yumminess...*_*

...excellent fic. Write another one, and this I beg of you. *reads her favourite line and starts laughing all over again*
the-bird-flies chapter 1 . 1/25/2005
HAHAHAHAHAHA! THIS IS SO FUNNY! Hehehe...I was laughing all the way through...Great ending! Post more! ENTMOOT! *everyone stares at MKRA before someone pulls out a gun and ends her misery*

MKRAd
vic chapter 1 . 1/25/2005
lol, IT IS SO TRUE! if any of the characters read the yaoi stuff on this and the more *ahem* mature site, they would go balistic thanks for this funny story
Cyberwing chapter 1 . 1/25/2005
great story hope u update ;p
Lil Empress of the Heartless chapter 1 . 1/25/2005
ahahahahahahaha funny.
Tsugath chapter 1 . 1/25/2005
FOFL! WARNING: Do NOT read this at work! I laughed like a madman the entire time:)
Horn chapter 1 . 1/25/2005
This is weird I was just reading stories on but none of that gay crap though
Lady Snow Blood chapter 1 . 1/25/2005
hahaha! this was funny
figurechan chapter 1 . 1/25/2005
You got me rolling on the ground 3

I LOVED IT!

'specially the end -

good job! :D:D
ChibiRisu-chan chapter 1 . 1/25/2005
(snerk) bwahahahaha! _ There's someone on LJ with an animated icon that's like "Team 7 discovers the SasuNaru fandom" with these incredibly stunned expressions on the three kids' faces and I kept borrowing the expressions from that icon when reading this... this was hilarious... (sweatdrop) Rolex industry? Not gonna ask...
Joel chapter 1 . 1/25/2005
Hahahaha!

Wacky fic! I love it! You got a great sense of humor!

Haha, if your fics are mostly like that, i'll read them all! Wahaha!
ShikamaruRocks chapter 1 . 1/25/2005
That was really weird, but also funny! I think you should finish and post the things you plan on junking. Really, why would anyone write such disturbing things are...What you mentioned in your fic. I just don't get why they would. Oh well, write more soon!
esther chapter 1 . 1/25/2005
BWAHAHAHAHAAH!

that was friggin hilarious, good work

i love itachi...actually i hope sakura would come on to him...hehehehe he is so hot.

yeah anything uchiha cest and stuff melts my brain...choke choke

i'm not really comfortable with most yaoi either, pretty much only sasunaru makes any kind of sense to me, depending how well it's written. and yaoi limes just make me chuck...

anyway, nice work, i nearly choked on my doughnut
195 | « Prev Page 1 .. 3 10 11 12 13