Reviews for The Spring of '91
thegreatbluespoon chapter 1 . 10/15/2006
Loved the story and I completely agree, King Baby was kinda effed up!
Lanta chapter 2 . 10/16/2005
I know it's quite a long time since you've updated but all the same I would love it if you continued the story, it's got such potential and I really like what you've written so far... and "Grissom stood there, stunned" would be a horrible place to end it!
Tadpole24 chapter 2 . 7/24/2005
o...interesting story! i like it ALOT! please continue!
WingdFairy90 chapter 2 . 3/4/2005
OMG great story keep going... I LOVE IT!
Solaris Snape chapter 2 . 2/25/2005
OK so I'm a terrible person because the first thing I thought of was thats so unreallistic, the second thing was please update lol. I'm enjoying the story

please update ?

happy writing
drakien chapter 2 . 2/23/2005
This is fantastic! Next chapter soon? Pretty please?
Jasper's Tears chapter 2 . 2/23/2005
oh come on i love this PLZ UP DATE SOON PLZ
Elizabeth Kelly chapter 2 . 2/23/2005
Whoa! It's a great start, can't wait to see where it goes from here.
Frizance chapter 2 . 2/22/2005
Great chapter. Hope you update soon.
BallisticsBabe chapter 1 . 2/21/2005
Can't wait to see how Grissom will react!
Frizance chapter 1 . 2/20/2005
OMG! Sucha great start. I hope you update soon.
djkittycat chapter 1 . 2/20/2005
Good start!
drakien chapter 1 . 2/20/2005
Fantastic! Very well done. Please continue...I can't wait to see how Griss reacts! :)
WingdFairy90 chapter 1 . 2/19/2005
this is so intriging... i like. Please continue
Sky6664 chapter 1 . 2/19/2005
great start!plz dun be lazy or get bored with it coz i'm not bored. i really wanna know what will happen!
19 | Page 1 2 Next »