Reviews for The 'Oh so Wonderful Life' of Serenity Wheeler
Madeylnn Rose chapter 8 . 5/26/2014
ur a great writer i think you should do a serenityxseto and have serenity lose her virginity to kaiba and have her brother walk in while they are "doing it" and beat the crap out of kaiba lol it would be hilarious
Madeylnn Rose chapter 2 . 5/26/2014
i like this chapter but i still think seto and serenity would be great
Madeylnn Rose chapter 1 . 5/26/2014
i love it so far i think serenity should end up with seto and make it to where joey is extremely pissed with them being together lol that would be awesome
mbpokemonrulez chapter 10 . 12/2/2012
Hi!
I found this story while searching for Acreamshipping fanfics :3 I must say, this is my favorite one so far! It's very fun to read, and it has so much fluff! I just love it! _ chapter six was probably my favorite! w lol
So I just wanted to say that you did an awesome job with this story, and I thank you for writing it! :D
Happy Writing!
mbpokemonrulez (:
BakuraLOLZ99 chapter 3 . 10/21/2011
This chapter was fucking hilarious!
BakuraLOLZ99 chapter 2 . 10/21/2011
AWESOME CHAPTER! i really liked that song at the end! LOL
BakuraLOLZ99 chapter 1 . 10/21/2011
VERY good i loved and couldn't stop laughing it was so damn funny! i loved it i haven't read the other chapters yet but i defantly will and i hope to read anymore of your writing if there is any...haven't checked but i will! ;)
j chapter 1 . 5/19/2010
have ryou and seto fight over her.
DestinedDuelist893 chapter 10 . 4/20/2010
Really good story! One of the best fanfictions I ever read!

Keep up the good work! :)
Mirokusonlybabe chapter 10 . 3/30/2010
Aw it was good :) i love the ending

I hope you do write another fanfic.. and hopefully it is setoxserenity! that would make my day :)
Autumn Thief chapter 10 . 3/8/2010
Great story! Congratz on sticking with it and finishing!
niwa-chan chapter 8 . 2/13/2009
I think Ryou and Serenity would be the best couple. They are both so sweet. lol
Writer Elsewhere chapter 8 . 10/17/2007
Quite a very carefree, joyful story! ) Hope you update soon. (Alice and Sarah seems like my friends plotting to get me into one of the school festivals. _')
RuberDuckling chapter 8 . 10/10/2007
Yeah school really gets in the way of important stuff :) Yay! Seto asked Serenity to the dance! Sometimes it can be difficult for a chapter to flow well when it has a flashback but you did a great job.
Crazy For Bakura chapter 8 . 10/9/2007
Woohoo! Seniors rocking it up! I totally know what you mean about school though. I'm in 3 AP classes and a million honors, so it's been super tough to get anything written. But after this year, it's over! No more high school! Yay! lol

Anywho, I really liked how you pulled off the flashback. Not many people can do that well, but I liked it! D And the ending was perfectly suspenseful and cliff-hanger-y. P

Can't wait for the next chapter! Good luck with school!
42 | Page 1 .. Last Next »