Reviews for Titleless for Now
Guest chapter 7 . 7/24/2014
Don'the write like this anymore please
Mistery Sand Ninja Girl chapter 1 . 1/23/2011
its not bad and heres a title idea came up with it after i read your summary.

"stolen"
black swamp cat chapter 7 . 2/10/2010
you RULE I is the smarterestest for sayin so isnt me update YAOI! use a ferret cuz the iz furry new idea
ViraNight chapter 7 . 6/12/2007
that was funny! Update soon cause I love this fanfiction and i wanna read more!

~%Wolfcat Demon%~
Anyonmus chapter 5 . 5/31/2007
I loved it! I really liked the part when Lee explains why the feild is on fire. Actuly, I expected Kankaro 2 have sprayed Axe on the lighter Shikamaru was playng with, 'cause they're in High School and Konohamaru is like only 7. Plus, Kankaro is very chidish. Why did Shika have a lighter,though, I don't like Shika smoking. How did Rock Lee Know why the feild is on fire, anyway? p.s. That is NOT my real e-mail address. I'm not even 13 yet!
finder77 chapter 7 . 9/7/2006
YOU MUST TYPE MORE! Anyways, maybe in the next chaptert they're all eating lunch and the evil Sakura/Ino fan people come. Then Sasuke can either be mobbed by them, or have Gaara steal all his fangirls. Or maybe Gaara sits with Sasuke, Naruto and Hinata or something.
finder77 chapter 6 . 9/7/2006
Aww they're so cute together! And I think in the last review I might have accidentally used the word, 'review' instead of 'update'... Sorry force of habit. I write too much. Yay for FF obsessions!
finder77 chapter 5 . 9/7/2006
I clicked the button! Your story is awesome. MOW REVIEW BEFORE I DIE FROM LACK OF OXYGEN!
finder77 chapter 4 . 9/7/2006
Oh Gyawd! I'm reviewing so you will freakin write more! I love your story. It's hilarious but interesting. Holds attention. Please update soon. I don't mean to sound naggy but I want to read more. Yay SasGaa!
finder77 chapter 3 . 9/6/2006
Lol. Glare-off. Such a good story.
finder77 chapter 2 . 9/6/2006
I didn't forget to reviw... lol. I like this story... It's a great portrayal of the highschool Narutoverse. As for the title... Maybe you should go with something abstract... Like a title that sounds good but is slightly complex. Maybe "Stolen" because of the quote in the first chapter. That sounds good to me.
finder77 chapter 1 . 9/6/2006
Yay! I thought that was really good. XD
1218 chapter 7 . 6/22/2006
) update fast!
Pikadaj chapter 7 . 3/28/2006
0.0;

erm...

lol XD

if ya update this within a month time; it'll stay on alert ;)
Lynzu Seosima chapter 7 . 2/19/2006
cute cute. :P update soon plz!
53 | Page 1 2 3 .. Last Next »