Reviews for The True Sith Lord
LittleOtter chapter 1 . 3/15/2008
LOL! I completely agree! This is brilliant.

Now... that little TBC down there? Right there, at the bottom? *points* Yeah, that one...?

*grin*
atlantian chapter 1 . 5/2/2006
uh...yeah, it has. yup, your sanity is pretty much thrown over board. then again, i'm not one to talk...(hehe..good fic, keep it comin'! and to that 'ben marans' character who reviewed earlier, don't review evils, or don't review, PLEASE.)

hmph. Darth Amphibious.

My old nemeses.

*suddenly screeches to the sky*-THE UNIVERSE IS MINE! JUST TRY AND TAKE IT FROM ME! HA HA HAHAHAHAHAHAH!

*cough*uh...what were we talkin' 'bout?

atlantian
Ben Marans chapter 1 . 10/11/2005
You Suck at writing
Axiomatic chapter 1 . 6/7/2005
The Evil Author speaks true on all counts.
Reily96 chapter 1 . 5/29/2005
Somehow I knew it was going to be Jar Jar
the.forsaken.dumpster chapter 1 . 5/29/2005
ha! Who wants sanity anyway?

woow! go darth amphibious!

isn't jar jar the most anoying charicter in the history of history?

well i think he is, so this fanfic ROCKS!

p.s. right more.

p.p.s. pleas?
The Evil Author chapter 1 . 5/29/2005
LOL. Good one.

Although given Sith naming conventions, Jar Jar should be Darth Phibious.
lightsabermaster chapter 1 . 5/29/2005
HA, HA, HA! Extremely funny and very true!
crazyperson chapter 1 . 5/28/2005
omg, that was great! LMFAO! I always knew jar jar was evil..
Black Phoenix chapter 1 . 5/28/2005
Wow. Jar Jar was the last person I expected. That was pretty funny. (Darth Amphibious, Good God, that's rich.)
Belisse chapter 1 . 5/28/2005
Jar Jar Binks, also known as Darth Amphibious- the true Sith Lord."

I didn't saw that coming! Great fic, I hope you continue it!
gwendoc chapter 1 . 5/28/2005
Snort! Guffaw! Yes, excellent point of view! Nice easy use of words and emotions.

ROFLOL ;)
Neutral Ground chapter 1 . 5/28/2005
HA! Now THIS is funny Good job!
HyperCaz chapter 1 . 5/27/2005
LOL! great one! yeah!

DARTH AMPHIBIOUS RULES THE UNIVERSE!

lol hahaha.