Reviews for Kitty Tsuzuki
YurumiNotto chapter 5 . 7/20/2013
asdfghjklajfksjf! Oh, Tatsumi..hook up with Watari already. SHEESH!
Sam's Escape chapter 8 . 9/25/2012
I laughed so hard when reading this... but im going to wait to read Psycho love okay? LOVED THE STORY!

*jumps of the roof of a building and misses the ground* I CAN FLY!
mooopower chapter 7 . 8/12/2009
Soka just need some ol' fashioned loving! So damn cute
mooopower chapter 6 . 8/12/2009
Lol Terazuma, Yay Watari And Tatsumi made out!
mooopower chapter 5 . 8/12/2009
Hisoka seems like the type that could draw for a hobby, I can picture him sitting in a forest or somewhere secluded with a sketchbook and drawing Watari sure got man...hope they get together
mooopower chapter 2 . 8/12/2009
Haha omfg he shoved the paper into Tatsumi's mouth XD That's great I love Watari
mooopower chapter 1 . 8/12/2009
Lol you'd think that the kittens eyes would make Hisoka suspicious but Tsuzuki must be so cute he doesn't even notice XD ...I wanna Hisoka Kitty...
Hanamaru chapter 7 . 12/24/2008
this was fabulous, and I actually did LOL, nothing beats neko mimi
oni-hime-san chapter 8 . 9/17/2008
omg! this story was awesomely kawaii! i am so reading the other story, ja ne
Tinker-Bell-Greenleaf chapter 1 . 8/22/2007
This is my third time reading this, so I feel like I have to review, if for no other reason than to kick you on up to the 300 level.

Best. Story. Ever. _
noname00 chapter 8 . 6/29/2007
i loved it
noname00 chapter 3 . 6/29/2007
im so glad i found this fic but its like 3 am and its starting to hit me so i'll just call it a night and continue your fic when i get the chance
midorii813 chapter 8 . 6/23/2007
OHMAIGUDNESS U TOTLLY PWN MAI SOUL

heehee~ I read this story without stopping! My eyes were glued to the computer screen! This was so creative! I want a kitty Tsuzuki! xD I'm happy that you gave Hisoka-chan an art talent, because I love to draw, too! xD

I love the TatTari you have in here, it was so sweet~ I think I have a cavity now. :P I also love the Terazuma x Wakaba you put in. I love them both so much! xD

OMG. LOVELESS REFERENCE FTW!

OKAI. I need to read more of your stories now. Ja ne~ :3
TheLadyPendragon chapter 7 . 6/20/2007
this is cute! write an m-preg w/ tsusoka k? they don't have enough of those
HmmmHmm chapter 8 . 2/20/2007
Nh, I really do want you to hurry up and update Psycho Love. I wanna see ... read what Muraki does to poor Soka and Tsuz! and when Tatsumi finds out Watari is pregnant.

Ah, little blue eyed golden haired baby in a Mad Hater costum.

As always, love your work!
309 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »