Reviews for Negotiations
XxXpassionatemuseXxX chapter 1 . 3/16/2008
Awesome story! I loved it, especially the way you wrote Kira!

Xylia Luna Orion
Aira chapter 1 . 12/28/2007
GAWSH! No matter how many times I read this I always laugh and/ or squeal throughout the whole fic! PLEASE do write more Love your writing style!

A-chan X3
Tuli-Susi chapter 1 . 11/21/2006
hahaha! funny funny funny!

now i know what to do on my friend's birthday...*evil laugh*
Firey Chronicles chapter 1 . 10/27/2006
Lol, Cute
yuffiegal chapter 1 . 6/22/2006
I love it! *xoxoxoxox* *hugs ya* update soon plz plz ...*begs*
Bloodyx3Massacre chapter 1 . 5/24/2006
SEQUAL! Please make one!
barisu chapter 1 . 2/20/2006
can you make a sequel of this!
fayeS chapter 1 . 8/13/2005
Nice! Hilarious!
Eternal Hell-Spawn chapter 1 . 8/8/2005
Coolies yo~ Even though this was my first read of Gundam Seed fanfic, it's already going to the favorites! I usually read Beyblade so yeah .;; Pro job here, and keep it up!
RuByMoOn17 chapter 1 . 6/25/2005
kawaii!
Nevermore-Amaya chapter 1 . 6/25/2005
OH MY GOD!

*starts laughing uncontrollably* I can imagine myself and my friend being those two girls. Although I wouldn't agree to Dearka's terms. o.O I would, however, be squealing watching Kira and Athrun kiss. *grins*

Excellent writing. I loved this piece. *applauds* Definitely one of my favorites. Dearka and Yzak are hilarious. Nicely in character too. And Athrun and Kira...*squeals* That says it all.

I hope you continue to write AthrunxKira fluff! We need it here.
Wyntermajik chapter 1 . 6/25/2005
That was awesome! And a great idea too! I've never even thought about something like that, let alone read a fic based off that. Great job, and i'm definatly adding you to my author alert list, cause your writing style is great and I can't get over how cool this story was. :)
cherryheart chapter 1 . 6/24/2005
Why does my favourite character is have to be the drunk one, Kira was drunk outof his mind, i dont usually read these type, as u already no, but it was cute and funny.

see yah latters
Platerair Queen chapter 1 . 6/24/2005
Hehehehe! _ I'm gonna have good dreams tonight! Kira/Athrun! YES! XD

This was totally kickass! Ho ho ho! :D Got me right anticipated from the chat we had, but boy oh boy, was this the real deal and a harpin good one! XD

*cackles* And you're ending was great! _
Phoenyxx chapter 1 . 6/24/2005
SQUEE!~

A TOTAL uke Athrun XD; Though, I still prefer a uke Kira and there's nothing anyone can do about it to change my mind. :D

Err...anyway, on to the review. Haha, so I see they're supposed to be 'straight'? I wonder how Lacus and Cagalli would react if they saw them going at it...not very pretty .;

I wish you did all 6 of those challenges and showed each scene. It would've been much more entertaining if we saw different Gundam characters interact...and I do say, what did happen to Milly?

...maybe I shouldn't ask o

Anyway, great job D

~Spyrit