Reviews for Why InuYasha & Kagome Can Never Get Married
omgGirl chapter 1 . 5/10/2011
OMG! the rosary part was wicked funny cant wait 4 nxt chapter
Jennifer chapter 1 . 4/30/2007
That story was so cool. I mean really the part I liked is this I felt the color drain from my face. I felt faint; I wanted to collapse. Father? Im going to be a father? Kagome... I said weakly. Youre pregnant? That was awsome no not awsome extreme cool.
Syldoran chapter 1 . 8/4/2006
Cool, I like. . Glad to see how you kept the personalities in line too, for something like this. Update!
appledapple0803 chapter 1 . 9/9/2005
Hello! This is Mel from lunch! Haha, I have to stay, this is a really interesting story! _ It's sort of funny to think of Inuyasha trying to be a dad. But then again, with a naive, super-happy grandmother like Kag's mom, the kid might be run over by a car and she'd still be smiling. O.o XD Anyway, I can't wait till the next chap! :D
Kyuuki chapter 1 . 8/25/2005
You so need to make chapter two A.S.A.P! AS SOON AS POSSIBLE! anyways good story, InuYasha's kind of a bum cuz he just wants 2 sit around watchin tv but anywayz good story, hope the baby is a boy cuz i like InuYasha more then Kagome
lilysilvermoongal7793 chapter 1 . 8/20/2005
I loved that please con. PLEASE THat was awsome:);):)
mariah chapter 1 . 8/19/2005
Yeah, these Inuyasha and Kagome would like have nothing but trouble in their marridge. Luckily, they are nothing like Inuyasha and Kagome in the manga/anime.
Kusaki Hayashi chapter 1 . 8/18/2005
Yo Hi-chan! I actually do like this story. Anyone who doesn't needs to burn (just kidding _) but seriously, though, it is good.

update.

K-chan
pearheart chapter 1 . 8/18/2005
Wow that was so good! I lafght when Inuyash got toled that he was going to be father.
lallyzippo chapter 1 . 8/18/2005
it was good...
Fuebi chapter 1 . 8/17/2005
you go girl i hate kag/inu fanfics i like inu/oc fanfics WAY BETTER and plz updare soon

ttfn (H)(H)(H)(H)(H)
Zana Moon chapter 1 . 8/17/2005
Kyaah, such a cute story! Okay, yeah they're having problems, but I still think it's cute. 3 You're dead on the characters, although the thought of Inuyasha watching TV somehwhat disturbed me. 'Dun know why...

Anyway, please update so I can find out what happens next! Arigatou!
poiulkjhmnbv chapter 1 . 8/17/2005
Hm... I'm sorry, but I still don't see why they won't work for each other... Hahaha...
Yami-MeKayla chapter 1 . 8/17/2005
I loved this. I hate the couple Kagome/Inuyasha. She is way to bubbly and naive.