Reviews for My YGO Drabbles
CuteVampireCollie chapter 16 . 8/15/2013
These were all fantastic. Even the angst-ridden ones were so well written, I just couldn't stop. I especially liked the one with Kame-chan.
TheGuardian'sOfTheFishbowl chapter 16 . 11/25/2012
Awww poor Yugi Yami must be so confused xD
Update soon ne?
pirategypsy chapter 16 . 8/31/2009
i love the stories
Laie Himura de Fanel chapter 16 . 9/16/2007
Bwhahahaha xD

Poor Yami! *hugs him* you can come to sleep in my harem if ya' wanna! T_T
Travesty chapter 16 . 6/5/2007
Hahaha! Poor Yami P
w4r7c chapter 16 . 12/31/2006
awesome! update soon please! _
Jibber Jabber chapter 11 . 9/7/2006
That was beautiful. Marvelously and purely beautiful. This is my favorite drabble )
BB chapter 15 . 9/7/2006
Oh my P
Beautiful Banana chapter 16 . 9/7/2006
Teeheehee! So cute!
Yamishadowcat22 chapter 16 . 5/4/2006
Very good please update soon
Thunderstorm101 chapter 16 . 5/2/2006
...yup. I can see it. My mom did something similar to my dad (mom's equated with Yugi, here)...but it wasn't quite THAT bad...
Darkyami7 chapter 16 . 5/1/2006
Ooh...ooh...this one was evil!

Poor Yugi, having a bad day and all (which is horribly coincidental because I haven't had a day this bad in a long time. ::sighs::)...and then Yami, being all unaware because that's what Yami does.

YOU ARE EVIL! BANISHING HIM TO THE COUCH LIKE THAT! ::sulks::

Can we have a really fun ::wink, wink:: one next time?

Please Update Soon!
kingleby chapter 16 . 5/1/2006
lol _ poor yugi
Dark Mage of Sea chapter 16 . 5/1/2006
:rofl: That's funny! The couch is the scary place for boyfriends to sleep! lol! I loved it!
tinkletimekelly chapter 15 . 3/18/2006
This's a nice piece of fluff. And as for your, 'shameless', plug for 'Tears of the Phoenix'(think it's still on my Fav List),you just keep updating/writing and good stuff will happen(i.e reviews).
101 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »