Reviews for Wolf Love: Opposites Attract
AngelInTheMistxx chapter 18 . 7/12/2006
O.o i loved it! ggrreat story. too bad it ended...
YuriyTalaIvanov chapter 18 . 12/8/2005
THE END? How can this be the end? anyway..great fic..i loved it. _ i hate tyson though *evil death glare at him for hitting rei*
YuriyTalaIvanov chapter 1 . 12/7/2005
lol. Kai's mr hornya nd tala mr. corny. haha. love your fic so far. love your pictures too _
Kammyh chapter 18 . 11/5/2005
Finished reading! Bry and Rei got together! Yeah! Plus Tala and Kai finally got the chance to 'lay' together! Eh eh...Kai has always such great ideas for gain what he wants! And Tala reversed positions! TalaKai KaiTala! Great story...sigh, wanna more of it!
Kammyh chapter 3 . 10/23/2005
I like Kai's mission...scare the shit out of Ty Hil and Kenny...(evil sparkling eyes shined glaring in the dark)...
Kammyh chapter 1 . 10/23/2005
Hadn't those two called themselves both horny last time they checked? _
Gothic Nekojin chapter 18 . 10/21/2005
great and also one thing let kai fucked tala all the way
aries1391 chapter 18 . 9/30/2005
coolies! your done! _ now it's my turn...as soon as i update...

anyway :) nicely finished can't wait for the sequel i inspired right? right?

aries1391
catseyes77 chapter 18 . 9/29/2005
the end that cant be the end, no way but still that was good
Little-Purple-Phoenix chapter 18 . 9/29/2005
AW...that end bit was so cute.
Demenior chapter 18 . 9/28/2005
(*is laughing so hard she died*) OOMPA LOOMPA'S! OMG! THEY BURTS OUT INTO SONGS EVERY FIVE MINTUES! (*imagines Daichi and Ian doing the funy oopna loompa dances form the first Charlie and the Chocolate Factory move*) OMG! I'M GONNA DIE!

Tala: (*whimpering*) ... are the rest of the Bladebreakers going to end up with the Demo Boys?

Kai: Why the hell are you whimpering?

Tala: (*lower lip temble*) C-cause now we won't be in this STORY!(8begins crying uncontrollably*)

Kai: Baka... there'a sequel to the sequel, we'll be in that...

Tala: (*crying so hard he didn't understand a single thing...*) poor, poor Tala...

Me: I'm still dead, laughing as dead twitches cause me to move slightly...

Love the story, can't wait for another one, so you'd beter hurry or I'll eat you MYSELF! :D
KamiaKotai chapter 18 . 9/28/2005
Hey,

I love the final chapter! It was so great, but i'm kinda sad it's over...really hope you write a sequal cause i'd definatley read it! Anyway hope to see some new stories from ya, *wipes tear away* this is my final review for this story. Your all grown up! j/k. Well c'ya round'

-Kamia Kotai
BigMeany chapter 18 . 9/28/2005
hey hey

1 twas great! its ovah! :'( , sequel! yay! update it soon!
phoenixarchive chapter 18 . 9/28/2005
WHAT?

THAT's IT?

O.O

Raghra! *pounds fists on computer* I'm waiting for the sequel, just you wait I'll review all the time just WRITE AND POST! *sniff* That ending was like a semi clifhanger!
BigMeany chapter 17 . 9/27/2005
lemon! twas great! hehe , like i said b4 i wish i was like u , u always update soon so im only gonna say , update! ttyl!
75 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »